پیشکسوت پرسپولیس گفت: خط زدن بازیکنان حق طبیعی سرمربی تیم است اما عدم حضور بازیکنان بزرگی همچون کریمی و انصاری فرد در بازی فردا با سپاهان اصفهان شک برانگیز و ابهام آور است.

حسین عبدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت:‌ به نظرم مدیر عامل به طور مستقیم باعث خط خوردن بازیکن از ترکیب تیم نمی شود چرا که وی در مسائل انضباطی، مدیریت مالی فعالیت می کند و دخالتی در این مسائل نمی کند.
احتمال  دارد  که بازیکن در تمرینات اشراف کافی نداشتند که از سوی ژوزه خط خوردند.

وی درباره عملکرد کریمی و انصاری فرد در بازیهای گذشته بیان داشت: من بازی های گذشته تیم را ندیدم اما در بازی آخر با نفت تهران نه تنها کریمی وانصاری فرد بلکه کل تیم ضعیف بازی کردند. بازیکنان پرسپولیس توانایی لازم برای ایجاد موقعیت گل در دروازه حریف را نداشتند. تماشای بازی لیک دسته دو دیدنی تر و جذاب تر از بازی پرسپولیس است.

وی در مورد نفرات جایگزین کریمی و انصاری فرد تصریح کرد: باید نفراتی جایگزین علی کریمی و انصاری فرد در پرسپولیس شوند که خلا آنها را به بازی خودشان پرکنند و حتی عملکرد بهتری از بازیکنان ملی پوش داشته باشند.

وی در باره احتمال حضور یحیی گل محمدی در تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیسی ها باید مربی بیاورند که اطلاعات وتجربه زیادی داشته باشد و بتواند به مانوئل ژوزه کمک کند و حاشیه برای تیم درست نکند. در مجموع مربی پرسپولیس باید اصول اولیه فوتبال را بداند.

وی درباره بازی پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته نهم لیگ برتر افزود: برای تیم پرسپولیس بازی فردا آخرین فرصت جبران نتایج ضعف است. اگر پرسپولیسی ها بتوانند بازی را ببرند به دوران اوجشان می توانند برگردند که امیدوارم این اتفاق در بازی فردا با سپاهان بیافتد.

عبدی در ادامه بیان داشت: بازی پرسپولیس با سپاهان همیشه جذاب و دیدنی بوده است که امید است با تمام هیجانات و جذابیت این بازی به نفع پرسپولیس به پایان برسد.

 

 

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)