اخراج، آشناترين واژه اين روزهاي پرسپوليس است و آخرين اخراجي، حميدرضا علي‌عسگري. درست يك روز از پيروزي تاريخي برابر ملوان گذشته بود كه يحيي گل‌محمدي تصميم تازه‌اش مبني بر اخراج علي‌عسگري را به گوش اين بازيكن رساند؛ با اين توضيح كه: «من به بازيكناني نياز دارم كه تمرين و بازي رسمي براي‌شان فرقي نداشته باشد و هرگز انگيزه‌شان را از دست ندهند اما تو اصلا انگيزه‌اي براي تمرين كردن نداري و با اين وضع، بازي هم نخواهي كرد. پس بهتر است از پرسپوليس بروي.»
 

جالب اما سكوت باشگاه‌نشين‌هاست به اين تصميم سرمربي و در پي‌اش، به علي‌عسگري پيشنهاد كرده‌اند كه به جاي فسخ قرارداد، با بازيكني از ديگر تيم‌ها معاوضه شود كه پيشنهادشان مقبول نيفتاد و از آنجا كه يحيي گل‌محمدي هم ديگر اين بازيكن را نمي‌خواهد، قرارداد او با پرسپوليس به زودي فسخ خواهد شد. درباره اخراج علي‌عسگري البته اين شايعه هم هست كه او با يكي از دستياران يحيي درگيري لفظي پيدا كرده و به همين دليل كنارش گذاشته‌اند.
 
علي‌عسگري: دليلش را از يحيي بپرسيد
 
عصبانيت، نخستين پاسخي است كه از حميدرضا علي‌عسگري مي‌بينيم به اخراجش از پرسپوليس. تمرين پنج‌شنبه كه به آخر رسيد او با عصبانيت و چشماني اشكبار، وسايلش را از كمدهاي مخصوص بازيكنان جمع و بدون خداحافظي با هم‌تيمي‌هايش، ورزشگاه درفشي‌فر را ترك كرد. تنها حرفي هم كه در واكنش به اين اتفاق به زبان آورد اين بود كه: «درباره رفتنم از پرسپوليس يا حتي معاوضه شدنم هيچ حرفي ندارم. بهتر است برويد دليلش را از آقاي گل‌محمدي بپرسيد چون ايشان بهتر مي‌داند كه چه خبر است.»
 
اولتيماتوم يحيي به سرخپوشان
 
حكمي كه يحيي گل‌محمدي براي علي‌عسگري نوشت، مي‌تواند سهم هر يك از بازيكنان امروز پرسپوليس باشد. اين را خود سرمربي به آنها گفته و خيلي هم جدي! بعد از اينكه علي‌عسگري به خاطر بي‌انگيزگي‌اش كنار گذاشته شد، يحيي به جمع پرسپوليسي‌ها بازگشت تا اولتيماتوم كاملا تازه‌اش را به گوش آنها برساند و جديتش- كه خيلي‌ها او را از آن محروم مي‌دانستند- را به رخ بكشد.
 
او البته خيلي كوتاه اما با لحني كاملا جدي با شاگردانش هم‌صحبت شد: «بازيكناني را كه حال و حوصله تمرين كردن ندارند، نه بازي مي‌دهم و نه مي‌خواهم. در تيم من بازيكن بي‌انگيزه هيچ جايي نخواهد داشت و هر كسي كه بخواهد كار را شل بگيرد، بايد برود. پس مراقب رفتار و تمرين‌هاي‌تان باشيد و بدانيد كه ماندن و بازي كردنتان در پرسپوليس، تنها به خودتان بستگي دارد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)