مهاجم تيم فوتبال سپاهان گفت: در پاسخ به حيدري اعلام کردم خدا عزت مي‌دهد و خوشحالم که در پايان ما پيروزي شديم.

به نقل از فارس، محمدرضا خلعتبري پس از پيروزي سپاهان در ضربات پنالتي در مرحله نيمه نهايي مقابل استقلال در مورد اينکه گفته مي‌شود او مصدوم نبوده عنوان کرد: ابتدا بايد از دکتر يوسف‌زاده تشکر کنم که در 10 جلسه صبح و عصر پاي من را فيزيوتراپي کرده‌. MRI که در اردوي تيم ملي و اصفهان گرفتند نشان مي‌داد مصدوم هستم و خدا را شکر مي‌کنم که به اين بازي رسيدم. اميدوارم لطف پزشک تيم را جبران کنم خدا عزت داد که در اين ديدار گل‌زني کنم و از همه چيز مهمتر موفقيت سپاهان بود.

 وي در مورد درگيري که بين او و خسرو حيدري به وجود آمد اظهار داشت: در جريان بازي صحنه‌اي پيش آمد که با حيدري برخورد کردم. حرفي زد که سمت او رفتم و گفتم چرا اين کار را انجام مي‌دهد که داور به هر دو نفر ما کارت زرد نشان داد. با حيدري دوست هستيم اما شرايط بازي باعث رقم خوردن اين اتفاقات شد. خدا را شکر مي‌کنم به پيروزي رسيديم.

خلعتبري در مورد اينکه بلافاصله پس از گل استقلال حيدري سمت او آمد و چه چيزي را اعلام کرد گفت: وقتي که استقلال گل زد سمت من آمد و اعلام کرد ديدي خدا همه چيز را نشان داد. من هم در پاسخ گفتم خدا بايد به انسان عزت بدهد و خدا را شکر مي‌کنم که در آخر ما برنده شديم و در اين مسابقه به پيروزي رسيديم.

مهاجم سپاهان در مورد فحاشي‌هاي هواداران استقلال اعلام کرد: استقلال هواداران با ارزشي دارد که در زمان مناسب تيم ملي را مورد تشويق قرار مي‌دهند. هميشه اعلام کردم هواداران استقلال و پرسپوليس براي اين دو تيم نعمت هستند. تماشاگران دوست دارند تيم خودشان به پيروزي برسد و وظيفه خود مي‌بينند که تيمشان را تشويق کنند اگر حرفي زدند سعي کردم هيچ عکس‌العملي نشان ندهم و خوشحالم که در اين ديدار به پيروزي رسيديم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)