محمدرضا خلعتبری می گوید سپاهان اصلا از رقیبان آسیایی اش کم نیست و حتی می تواند قهرمان آسیا شود.

کریم اعظمی – خبرآنلاین، محمدرضا خلعتبری مهاجم سپاهان چند سال پیش با ذوب آهن روزهای خوبی در لیگ قهرمانان آسیا سپری کرد و حتی با این تیم به مقام نایب قهرمانی رسید.او حالا با پیراهن زرد سپاهان در این جام شرکت خواهد کرد و امیدوار است که تیمش در بازی های آسیایی نتایج خوبی بگیرد.خلعتبری که پارسال در امارات بازی می کرد تا حدودی هم از النصر شناخت دارد و معتقد است که سپاهان می تواند این تیم را شکست دهد.او در مورد شروع لیگ قهرمانان،شرایط سپاهان در لیگ برتر و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد.

وضعیت فعلی سپاهان چطور است؟
خدا را شکر شرایط خوبی داریم و آخرین بازی در لیگ برتر را هم بردیم تا با روحیه ای خوب به استقبال بازی با النصر امارات برویم.

از این تیم شناخت دارید؟
من زمانی که در امارات بودم مقابل این تیم بازی کردم در ضمن کرانچار هم به امارات رفته بود تا یکی از بازی های این تیم را ببیند.از طرفی قبل از بازی هم کادر فنی،شیوه بازی حریف را برای ما آنالیز خواهد کرد و ما با شناخت کامل مقابل النصر قرار خواهیم گرفت.

این برای چندمین بار است که در لیگ قهرمانان بازی می کنی؟
دو بار با ذوب آهن در لیگ قهرمانان بازی کردم و این برای سومین بار است.

فکر می کنی سپاهان هم مثل ذوب آهن می تواند فینالیست شود؟
بله،سپاهان به معنای واقعی یک باشگاه است که پتانسیل بسیار بالایی دارد.وقتی این تیم سه سال پیاپی قهرمان ایران می شود پس این پتانسیل را هم دارد که حتی در آسیا هم قهرمان شود.این باشگاه در آسیا شناخته شده است.
 
اصلی ترین رقیب سپاهان در این گروه چه تیمی است؟
هم الغرافه تیم خوبی است و هم النصر ولی من تیم عربستانی را از دو تیم دیگر قوی تر می بینیم و در مجموع عربستان فوتبال قوی تری نسبت به قطر و امارات دارد.

فکر می کنی گل بزنی؟
تلاش می کنم مقابل النصر بهترین بازی را انجام داده و گل بزنم ولی موفقیت سپاهان از همه چیز مهمتر است.

شرایط سپاهان در لیگ برتر چطور است،آیا می توانید فاصله 5 امتیازی با استقلال را جبران می کنید؟

ما نگران اختلاف 5 امتیازی با استقلال نیستیم و 7 بازی دیگر مانده که هر کدام حکم فینال را دارد.ما کار آسانی در پیش نداریم.

ولی برخی شانس قهرمانی استقلال را بیشتر می دانند؟

من معتقدم هر چهار تیمی که مدعی هستند شانس دارند در ضمن مدعیان قهرمانی بازی های رو در رو با هم دارند که این موضوع نقش زیادی در قهرمانی یک تیم خواهد داشت.ما با استقلال و تراکتور بازی داریم و اگر قهرمانی می خواهیم باید این دو بازی را ببریم.

برخی معتقدند داوری ها به سود استقلال است و خیلی از مربیان و مدیران هم در این مورد اعتراض کرده اند،نظر تو چیست؟

من قبول ندارم که داوری ها به سود استقلال یا یک تیم خاص است.به هر حال داورها هم انسان هستند و اشتباه می کنند که این موضوع گاهی اوقات به ضرر یک تیم است و گاهی اوقات هم به سود یک تیم.این درست نیست وقتی تیم ها نمی برند،اعتراض کنند و به داورها حمله کنند.

راستی دوست داری سال بعد هم در سپاهان بمانی؟

اگر سپاهان بخواهد دوست دارم بمانم و اگر هم نخواهد به تیم دیگری می روم.من در سپاهان و زندگی کردن در اصفهان راضی هستم و مشکل خاصی ندارم.

می گویند محمد قاضی که از شرایطش در پرسپولیس راضی نیست به تو گفته که سال بعد به سپاهان می آید.تو با او حرف زدی؟

خیر،در مورد سپاهان صحبتی با قاضی نداشتم و این موضوع دروغ است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)