پرسپولیس نیوز : مهاجم پرسپولیس می‌گوید غیبت او در مقابل فولاد تاثیری در روند کار تیمش ندارد.

محمدرضا خلعتبری درباره دیدار روز گذشته این تیم برابر نفت تهران، نارضایتی دایی از عملکرد بازیکنان پرسپولیس، سه اخطاره شدنش برای بازی مقابل فولاد و آینده پرسپولیس صحبت کرد.

متن این پرسش و پاسخ در زیر می‌آید:

* پرسپولیس بر خلاف چهار بازی قبل نمایش چندان دلچسبی نداشت.

– من هم با شما موافقم اما به هر حال این شرایط فوتبال است و نمی‌شود که یک تیم همیشه ببرد. نفت واقعا تیم خوبی است و دیروز هم عملکرد خوبی داشت. با این حال موقعیت‌های گل ما خیلی بیشتر از آنها بود. خودم من دو موقعیت داشتم و ضربه محمد نوری هم به وسیله دروازه‌بان حریف به خوبی مهار شد و متاسفانه فرصت‌هایمان تبدیل به گل نشد. با این حال نفت تیم جوان و دونده‌ای است اما این مساوی چیزی از ارزش‌های ما را کم نمی‌کند.

* با توجه به نزدیکی امتیازها در صدر جدول نگران نیستید که امروز رتبه نخست را از دست دهید؟

– فعلا نه. چرا که تا پایان لیگ هنوز خیلی مانده است و با توجه به وضعیت تیم‌ها تغییر و تحولات زیادی تا هفته‌ آخر در جدول ایجاد خواهد شد. تمام تیم‌های صدر جدول تا پایان فصل با هم بازی دارند و به نظر من با این مساوی اتفاق خاصی برای پرسپولیس نیفتاده که بخواهیم نگران باشیم.

* دایی هم پس از بازی دیروز صراحتا گفت که از بازی شاگردانش راضی نیست.

– بله! ما در نیمه اول واقعا خوب بازی نکردیم و آنچه کادر فنی از ما می‌خواست را نتوانستیم در زمین پیاده کنیم.

* غیبت صادقیان چقدر در این نتیجه‌ تاثیرگذار بود؟

– همه بازیکنانمان در یک سطح هستند و اگر من و یا بازیکن دیگری نباشیم مشکلی پیش نمی آید. من برای بازی بعد سه اخطاره شدم، اما مطمئن باشید که تیم ما با قدرت به مصاف فولاد می‌رود و ان‌شاءالله این تیم را می‌برد. دیروز هم صادقیان و عالیشاه را نداشتیم، اما مطمئن باشید برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود این مسائل تاثیرگذار نیست و همان طور که گفتم غیبت یک یا دو بازیکن در روند کلی تیم خللی به وجود نمی‌آورد.

* جریان کارت گرفتنت چه بود؟

– من به فغانی اعتراض نکردم و حرفی نزدم که بخواهد به خاطر آن به من کارت بدهد. قبل از آن صحنه برخوردی با بازیکن نفت داشتم و در آن لحظه دستم را روی زمین کوبیدم و گفتم می توانستی خطا بگیری. اما داور به من کارت زرد داد. به هر حال فغانی یکی از بهترین داوران ماست و امیدوارم که بتواند در جام جهانی قضاوت کند.

* اما بالاخره سه کارته شدی.

– بله! خودم هم به خاطر این مساله خیلی ناراحتم. اما باور کنید که چنین صحنه‌هایی در فوتبال اروپا کارت ندارد، چرا که در بازی‌هایی که ما می‌بینیم بازیکنان اروپایی بیشتر اوقات به تصمیم داور اعتراض می‌کنند و اگر قرار باشد به خاطر هر اعتراضی کارت بگیرند باید در هر بازی اخراج شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)