پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به انتقادات کریم انصاری‌فرد از آنها گفت: انصاری‌فرد به جای اینکه در مورد پرسپولیس صحبت کند بهتر است حواسش به تیم خود باشد.

محمدرضا خلعتبری  در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل الوند همدان در مسابقات جام حذفی اظهار داشت: بازی بدی نبود. کمی خسته بودیم اما خدا را شکر توانستیم الوند را شکست دهیم و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم. شرایط جام حذفی طوری است که فقط باید برنده شد حالا با یک گل یا چند گل تفاوتی نمی‌کند.

وی ادامه داد: الوند تیم بدی نبود و بازیکنان خوبی هم در این تیم بازی می‌کردند اما خوشبختانه توانستیم با ارائه یک بازی برتر و منطقی برنده شویم که این از همه چیز مهم‌تر است. مطمئناً به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند و فقط باید برنده بود.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال و همچنین شعار هواداران پرسپولیس علیه این بازیکن، عنوان کرد: من شعار خاصی در ورزشگاه نشنیدم و حواسم بیشتر به بازی بود. در عین حال اعتقاد دارم نباید به بازیکنان بزرگ بی‌احترامی شود و تماشاگران تیم خود را تشویق کنند، بهتر است.

خلعتبری در واکنش به انتقاد کریم انصاری‌فرد از مهاجمان پرسپولیس، گفت: من نمی‌دانم انصاری‌فرد این صحبت‌ها را مطرح کرده یا خیر اما اگر اینطور است نظرش برای خودش مهم است و برای ما اهمیتی ندارد. انصاری‌فرد به جای اینکه در مورد پرسپولیس صحبت کند بهتر است حواسش به تیم خودش باشد.

وی در مورد بازی روز چهارشنبه پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر تصریح کرد: قطعاً بازی سختی در انتظار ما است و باید استقلال خوزستان را در خانه خود شکست دهیم. هرچند استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی است اما حتماً تلاش می‌کنیم تا با کسب 3 امتیاز این بازی قهرمان نیم فصل شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)