مرجع خبری پرسپولیس : خلعتبری می گوید به کاشانی گفته بوده تا حرفی از آمدن او به پرسپولیس نزند اما پس از مذاکرات همه چیز رسانه ای شد.

 

دو یا سه روز دیگر راهی قطر می شود تا همه چیز را با الغرافه نهایی کند. می گویند در ذوب آهن بیش از اندازه چوب لای چرخش گذاشتند و بازیکنانی بودند که با او خوب رفتار نمی کردند. اما خود محمدرضا می گوید بهتر است در این مقطع زمانی جواب آنها را ندهد.

 

در برنامه شب گذشته نود وقتی بحث به نقل و انتقالات ابتدای فصل کشیده شد دایی با اشاره به نیامدن خلعتبری به پرسپولیس، توپ را به زمین کاشانی انداخت و گفت از خود خلعتبری بپرسید که چرا به پرسپولیس نیامده است. اتفاقی که محمدرضا در مورد آن می گوید:

«نمی دانم چه بگویم اما اگر قرار بود پرسپولیسی شوم فقط به خاطر دایی بود.»

 

در برنامه نود، وقتی دایی حرف از خرید های ابتدای فصل و نیامدن تو به پرسپولیس زد، او گفت که از خلعتبری بپرسید چرا به پرسپولیس نیامد؟
من در این زمینه حرفی نمی زنم اما اگر قرار بود به پرسپولیس بروم فقط و فقط به خاطر شخص علی دایی بود.چون من فوتبال ملی ام را مدیون علی دایی هستم.دایی برای من زحمات زیادی کشیده است و من اگر پرسپولیسی می شدم به خاطر دایی بود. واقعا دوست داشتم در این تیم بازی کنم. دایی دربین هواداران محبوب بود و اگر من هم در این تیم بازی می کردم بدون شک محبوب می شدم.

 

اما دایی عدم جذب مهره های مورد نظرش را به کاشانی ربط داده بود.

من به باشگاه رفتم و پس از انجام پاره ای از مذارکرات با کاشانی به توافق رسیدم. همان موقع به ایشان گفتم خبر این توافق را اعلام نکن تا من با مدیر برنامه هایم حرف بزنم که اگر قرار به ماندن شد، من در پرسپولیس بازی کنم، اما وقتی پایم را از باشگاه بیرون گذاشتم همه جا پر شد که من با پرسپولیس امضا کرده ام. این اتفاقات و پس از آن حرف هایی که در این زمینه به وجود آمد باعث شد تا دور آمدن به پرسپولیس را خط بکشم.

پس از امضای قرارداد تو با الغرافه خیلی از بازیکنان ذوب آهن مصاحبه هایی علیه تو انجام دادند. آنها گفته بودند که نبود خلعتبری تاثیری در روند حرکتی ذوب آهن نخواهد داشت.
من از خودم تعریف نمی کنم و نمی گویم که نبود من در تیم تاثیر گذار است اما از یک سری از بازیکنان که دوستان من هستند انتظار نداشتم. بازیکنی که تا دو سال پیش رنگ زمین چمن را نمی دید حالا چطور از من انتقاد می کند؟ اما من از این موضوع ناراحت نمی شوم و خوشحالم که در مورد من حرف می زنند. فکر می کنم جوابشان را ندهم بهتر است تا یک وقت فکر نکنند که گنده شده اند.

 

بازگشت به ایران و …
من در ذوب آهن دوستان خوبی داشتم. فرشید طالبی، شهاب گردان، حسین ماهینی و سید محمد حسینی. شاید دوباره روزی با آنها هم بازی شوم. اما یکی دو نفر هم در ذوب آهن بودند که چوب لای چرخ بقیه می گذاشتند. همان بهتر که جوابشان را نمی دهم تا خدای ناکرده بزرگ نشوند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)