پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از بازی با داماش از نیمکت نشینی ام ناراحت نبودم.

محمدرضا خلعتبری درباره آخرین وضعیت خود اظهارداشت: به دلیل مصدومیت نمی توانم پرسپولیس را در بازی فردا همراهی کنم. امیدوارم زودتر این مشکل برطرف شود و بتوانم در بازیهای حساس لیگ برای پرسپولیس به میدان بروم.

وی درباره شایعه ناراحتی اش از نیمکت نشینی در بازی با داماش افزود: نمی دانم چنین حرفهایی از کجا درمی آید. من اصلا از این موضوع ناراحت نبودم. ان روز اکثر ملی پوشان پرپسولیس نیمکت نشین بودند و دایی می خواست به آنها استراحت بدهد.

خلعتبری ادامه داد: من بازیکن حرفه ای هستم و به نمیکت نشینی اعتراض نمی کنم. دایی صلاح پرسپولیس را بهتر از هر کسی می داند و من حتی اگر 2 دقیقه هم در زمین باشم با جان و دل برای پرسپولیس بازی می کنم چون در این مدت هواداران به من لطف زیادی داشته اند و می خواهم محبت آنها را جبران کنم.

مهاجم پرسپولیس درباره انتقاداتی که از گل نزدن او می شود، گفت: مگر من چند بازی است که برای پرسپولیس بازی می کنم؟ همه دیدند  که خیلی دیر به تیم اضافه شدم و کمی هم مصدومیت داشتم. مطمئن باشید با شروع نیم فصل دوم روزهای خوب من هم در پرسپولیس فرا می رسند.

خلعتبری درخصوص کسر امتیاز از پرسپولیس خاطرنشان کرد: این تصمیم کمیته انضباطی است و در حیطه من نیست که راجع به آن صحبت کنم. بهتر است مسئولان باشگاه در این باره اظهار نظر کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)