بازیکن تیم سپاهان اصفهان گفت: سپاهان در بازی فینال جام حذفی چیزی برای از دست دادن ندارد و به دنبال کسب جام است.

محمدرضا خلعتبری پس از برد 3 بر یک برابر الغراافه قطر اظهارکرد: تیم جوان سپاهان، خیلی خوب کار کرد. بازیکنان جوان در این دیدار جواب اعتماد مردم و مربی را دادند و نمایش خوبی ارائه کردند.

مهاجم ملی پوش سپاهان افزود: بازیکنانی که در طول فصل کمتر بازی کردند در ترکیب قرار گرفتند و خدا را شکر پیروزی به دست آمد. با توجه به اینکه در آستانه فینال جام حذفی هستیم بازی برای ما خیلی مهم بود و امیدوارم روز یکشنبه در مصاف برابر پرسپولیس نیز یک برد برای مردم اصفهان کسب کنیم. من معتقدم مردم اصفهان شایستگی کسب یک جام را حداقل دارند.

 

زننده گل سوم سپاهان درباره دیدار با تیم قطری تصریح‌ کرد: سپاهان موقعیت‌های متعددی را هدر داد ولی خوشبختانه توانستیم سه گل وارد دروازه حریف کنیم، همچنین اگر در لیگ قهرمانان در دفاع تیمی منسجم‌تر عمل می‌کردیم می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم.

 

خلعتبری با بیان اینکه برابر پرسپولیس در جام حذفی کار سختی خواهیم داشت گفت: این مصاف حساسیت خیلی زیادی برای ما و پرسپولیس دارد. پرسپولیس مهره‌های خوبی دارد، اما ما چیزی برای از دست دادن نداریم. تیم ما حداقل شایستگی کسب یک جام را دارد. بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند. به دنبال تصاحب جام هستیم و امیدوارم بتوانیم قهرمانی را برای تیم سپاهان کسب کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)