این روزها یکی از بازیکنانی که در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار گرفته و هواداران خیلی نگرانش هستند، محمدرضا خلعتبری است.

مهاجم تیم ملی کشورمان که فصل گذشته بعد از کلی جاروجنجال به پرسپولیس پیوست، در حالی در نزدیکی درهای خروج قرار گرفته است که به نظر می‌رسد مشکل اصلی او رحیمی باشد.

در حال حاضر یک قسط از بدهی‌های پرسپولیس به عجمان باقی مانده است و از قرار معلوم مدیرعامل پرسپولیس خیلی مایل نیست چنین پولی را بپردازد.

این شائبه از آنجا قوت می‌گیرد که سال گذشته رحیمی در خلال مشاجره‌اش با رویانیان در برنامه نود به شدت بازگشت خلعتبری به ایران را محکوم کرد.

بخش‌هایی از اظهارات تند او را بخوانید: «بنده احترام خاصی برای شخص خلعتبری قائلم و کارش را تحسین می کنم اما باید بگویم که رضایت نامه او را من صادر کردم.آقایان،کاری را که کرده اید منتش را سر خلیج فارس نگذارید.خلعتبری اگر در لیگ امارات بازی نمی کرد در نهایت یک سال محروم می شد،اما می توانستیم به او هم همان پولی را بدهیم که به کشتی گیران و بقیه ورزشکاران می دهیم.آقایان خلیج فارس را فروخته اند و مدام می گویند خلیج فارس، بنده شخصا حاضر نبودم تا یک دلار هم به عجمانی ها بدهم، همین الان هم ایران می تواند به فیفا شکایت کند که چرا اماراتی ها این نام جعلی را برای لیگ شان انتخاب کرده اند.» حالا که چرخ گردون کار تسویه با عجمان را به خود رحیمی سپرده، خلعتبری هم دچار دردسر شده است!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)