پرسپولیس نیوز : محمدرضا خلعتبری در آستانه جدایی از پرسپولیس است و هواداران از این بابت بسیار ناراحت اند.

جالب است که خودش هم این ناراحتی را درک کرده و همچنان منتظر است تا بلکه اتفاقی بیفتد. شماره 99 پرسپولیس با ما اینچنین از حال و روزش و وضعیت قراردادش با پرسپولیس و سپاهان صحبت کرد:

* همه می گویند با سپاهان تمام کرد؟
کدام تمام شدن! من قردادی با سپاهان نبستم.

* مذاکره که کرده ای؟
بله ، وقتی پرسپولیسی ها جواب درستی به من نمی دهند نمی توانم صبر کنم و دست روی دست بگذارم.

* پس هنوز با سپاهان قرارداد نبسته ای. هواداران می توانند امیدوار باشند!
به خدا بحث امید نیست. باشگاه پرسپولیس می گوید شرایط پرداخت طلب فصل قبل من را ندارد. می گویم 400 میلیون چک برگشتی دستم هست می گویند نمی توانیم این چک ها را نقد کنیم.

* چرا نمی توانند؟
حق دارند. قرارداد ثبتی من در فصل قبل رقم دیگری دارد. طبق همان رقم هم پولم را پرداخت کرده اند. این چک هایی که دستم هست باقی مانده رقم توافقی اصلی من است که در هیات فوتبال ثبت نشده و باشگاه هم می گوید قادر به پرداخت آن نیستند.

* شنیده بودیم سر مبلغ فصل جدیدت هم تخفیف می خواهند؟!
بله این موضوع را مطرح کردند و من هم پذیرفتم . گفتم تخفیف می دهم اما دیدم مبلغ درخواستی تخفیف آنها 100 ، 200 یا 300 میلیون تومان نیست. رقم بالاتری برای تخفیف می خواستند. من حتی در مورد طلب فصل قبلم هم گفتم نصف آن را نمی خواهم اما گفتند اصلا نمی توانند این پول را بدهند!

* از قولت گفته اند و نوشته اند که می خواهی 650 هزار دلار از جیب خودت به عجمانی ها بپردازی؟
نه اصلا این طور نگفتم. من فقط گفتم هر باشگاهی که خواستار جذبم هست باید این پول را بدهد. این جزء شرط و شروطم برای تیم جدیدم است.

* و اگر ندهند؟
هیچی! مجبورم یک نیم فصل بیرون بمانم و بازی نکنم !

* باشگاه رقم 650 هزار دلار را برای طلب عجمان عنوان می کند اما شنیده ایم این رقم 250 هزار دلار بیشتر نیست.
در این مورد واقعا چیزی نمی دانم. نظری است که باشگاه دارد. هیئت مدیره هم دو دو تا کرده و می گوید نمی تواند این پول را بدهد. آنها این طور فکر می کنند که اگر این قرارداد فسخ شود پول زیادی در جیبشان باقی می ماند. من هم به آنها حق می دهم.

* این وسط تکلیف هواداران پرسپولیس چه می شود؟
به خدا می دانم هواداران از ما چه انتظاری دارند. آنها خیلی ناراحتند و من این ناراحتی را درک می کنم، ولی وقتی باشگاه نمی تواند توافق کند گناه من چیست؟! خودشان می گویند برو مشکلی با رفتنت نداریم. شما جای من باشید چه می کنید؟!

* به هر حال هواداران احساس می کنند با رفتنت تیمشان با کمبودهایی مواجه می شود.
من یک نیم فصل در پرسپولیس بودم و با این هواداران از فوتبال لذت بردم. نباید آنها از دست من ناراحت باشند. مسئولان باشگاه به من می گویند برو پول عجمان را بده و پول فصل قبلت را هم نداریم. از پول فصل جدید هم تخفیف زیادی می خواهند. این شرایطی است که آنها پیش رویم گذاشته اند. این هواداران حتما من را درک می کنند.

* با پرسپولیس فسخ قرارداد کردی؟
هنوز نه، با این تیم قراردادم پابرجاست اما آنها نمی خواهند که این شرایط باشد. من اولویتم پرسپولیس است و دلم می خواهد در این تیم بمانم. به خدا دوست ندارم از پرسپولیس جدا شوم اما این شرایطی است که آنها خواسته اند.

* علی دایی مصاحبه کرد و گفت روی شما و سیدجلال و پولادی برای فصل جدید حساب کرده.
خود من هم دوست دارم این فصل خدمت پرسپولیس و دایی باشم. اما تا این مشکلات حل نشود این حرف ها فایده ای ندارد.

* صحبتی در پایان نداری؟
من ناراحتی هواداران پرسپولیس را درک می کنم. اما من چه باشم چه نباشم پرسپولیس یک تیم دوست داشتنی است. از صمیم قلب آرزو می کنم در آسیا قهرمان شود. من دوست ندارم از این تیم جدا شوم اما اگر شرایط به گونه ای شد که جدا شدم برای موفقیت این تیم و شادی هوادارانش دعا خواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)