پرسپولیس نیوز : مدیرعامل پرسپولیس خبر از پیگیری فسخ قرارداد محمدرضا خلعتبری داد تا ماجرای خلعتبری و عجمان همچنان ادامه داشته باشد.

این مصاحبه ساعتی پیش از دیدار نمادین تیم های ملی فوتبال 98 و 2014 تنظیم شده است:

 

کجا هستی؟

توی جاده شما هستم (می خندد) در واقع شمال را ترک کردم و تا 2 ساعت دیگر می رسم تهران تا بروم هتل آکادمی و شب بازی کنم.

 

قبول داری برای انتخاب تیمت عجله کردی؟

لیگ و جام حذفی تمام شد ، پیشنهاد مالی عجمان هم خوب بود ، رفتم مذاکره کردم و قرارداد بستم. من از نیم فصل با سپاهانی برای تمدید قرارداد صحبت کردم اما شرایط طوری بود که نمی توانستند مبلغ قرارداد من را زیاد کنند. من هم رفتم امارات و باقی ماجرا را هم که می دانید. یک هفته بعد از امضای قراردادم این عنوان مسخره و کذایی را به لیگ شان اضافه کردند و این مشکلات آغاز شد. من اگر می دانستم این اسم کذایی را روی لیگشان می گذارند با 10 میلیون دلار هم قرارداد نمی بستم.

 

رئیس هیئت مدیره عجمان گفته خلعتبری یکشنبه ویزا می گیرد و به امارات می آید.

من که اقامت 3 ساله دارم و نیازی به ویزا ندارم ! از همان زمان که در الوصل بودم روی پاسپرتم اقامت 3 ساله خورده است. اما در مورد سفرم باید بگویم از 10 روز قبل مدام سفرم را به تعویق انداختم و برای ساعت 11 صبح فردا (امروز) بلیت گرفته ام. امیدوارم قرارداد فسخ شود و در ایران بمانم.

 

گویا برای فسخ قراردادت مبلغ یک میلیون دلار خواسته اند!

خودم هم شنیدم همچین رقمی تعیین کرده اند. این رقم منصفانه نیست.

 

در این چند روز با مدیران عجمان صحبتی نداشتی؟

برای سفرم عجله می کنند ، دو روز قبل هم یکی از مدیران گلایه کرد که چرا انقدر در ایران علیه ما مصاحبه می کنی؟ من هم در جواب گفتم علیه شما مصاحبه نکردم ، دوست ندارم در لیگی بازی کنم که عنوان آن جعلی است. این خلیج تا دنیا ، دنیاست اسمش خلیج فارس است!

 

چند درصد احتمال می دهی رویانیان بتواند قراردادت را فسخ کند؟

نمی دانم چه می شود ولی امیدوارم حالا یا ایشان یا یک باشگاه دیگر تا دیر نشده در این 2 روز قراردادم را فسخ کنند.

 

صحبت خاصی باقی مانده؟

خانواده من پیگیر اخبارم هستند ، از رسانه ها می خواهم انقدر بابت حضور در عجمان من را اذیت نکنند. خودم ناراحت نمی شوم ولی خانواده غصه می خورند. دیگر همه می دانید واقعا دوست ندارم در امارات بازی کنم اما چاره چیست؟ همین الان همه اماراتی ها به خاطر مصاحبه هایم با من بد شده اند. حداقل هموطنانم هوای مرا داشته باشند چون تا روزی که آنجا هستم می گویم خلیج همیشه فارس.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)