پرسپولیس نیوز :مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: از هواداران می خواهم مقابل تایلند به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند تابتوانیم یک برد خوب  را رقم بزنیم.

محمدرضا خلعتبری درباره شرایط تیم ملی عنوان کرد: شرایط بسیار خوبی داریم. در دور جدید تمرینات همه بازیکنان عملکرد خوبی دارند و تنها مشکلمان مصدومیت پولادی و حیدری است که انشاءالله این دوبازیکن نیز به زودی برمی گردند و به تیم ملی کمک می کنند.

وی درباره رابطه اش با کی روش و اینکه گفته می شود کی روش او را طور دیگری دوست دارد، تصریح کرد: این نظر لطف کی روش است اما او همه را به یک چشم نگاه می کند. کی روش یک مربی حرفه ای است که من هم رابطه بسیار خوبی با او دارم.

مهاجم تیم ملی درباره حضور بازیکنان دورگه تیم ملی خاطرنشان کرد: من امیدوارم هرکس به تیم ملی می آید بتواند کمک کند. اینکه بازیکنان تیم ملی از لیگ ایران انتخاب شوند یا بازیکنانی باشند که از خارج از کشور به ایران می آیند، مهم نیست. مهم موفقیت تیم ملی است. این را هم بگویم که با حضور بازیکنانی مثل دژاگه و قوچان نژاد که سطح کیفی بالایی دارند، می تواند به تیم کمک شایانی کند. اینکه برخی مربیان از حضور دورگه ها انتقاد کرده اند هم نظرشان بوده و من فقط امیدوارم ملی پوشان بتوانند کمک کنند.

خلعتبری درباره رابطه اش با دورگه های تیم ملی تصریح کرد: من با دژاگه و قوچان نژاد راحت ترم چون فارسی بلد هستند اما باید بگویم دنیل داوری نیز انصافا گلر خوبی است و من با او هیچ مشکلی ندارم. او می تواند به تیم ملی کمک کند.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی بعد از حدود 4 ماه تشکیل اردو داده است، گفت: این اصلا خوب نیست. کره جنوبی دو روز پیش با برزیل بازی کرد و یا استرالیا و ژاپن هم بازی های دوستانه خوبی انجام داده اند. ما باید با تیم های بزرگ بازی کنیم تا به هماهنگی برسیم و امیدوارم مسئولان در آینده تدارک بازی های دوستانه خوب را برای تیم ملی بچینند.

خلعتبری در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی شانسی به جام جهانی صعود کرد، اظهار کرد: من اصلا به این مساله اعتقاد ندارم. ما یکماه در اردو بودیم و زحمت کشیدیم. اینکه در 3 بازی حساس و مهم گل نخوردیم به نظر من شانس نیست و همه می خواستند که موفق شویم. همه ملی پوشان همدل بودند و این اتحاد باعث موفقیت تیم ملی شد.

مهاجم ملی پوش پرسپولیس درباره شرایط این تیم گفت: من هرروز با محسن بنگر در تماس هستم وشرایط پرسپولیس هم خوب است. بچه ها برای بازی با داماش آماده می شوند و انشاءالله بتوانیم یک برد خوب مقابل این تیم بدست آوریم.

خلعتبری در پایان افزود: از هواداران می خواهم مقابل تایلند به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند تابتوانیم یک برد خوب  را رقم بزنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)