بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: حق شجاعی دریافت کارت زرد دوم و اخراج از میدان نبود.

فارس، محمدرضا خلعتبری پس از پیروزی یک بر صفر برابر کره جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با نظر سرمربی در نیمه دوم به میدان آمدم و خوشحالم که پیروز شدیم. حق مسعود شجاعی اخراج نبود، در صحنه‌ای که او تکل زد مستحق دریافت کارت زرد دوم نبود. با این حال خدا را شکر می‌کنم که پیروز شدیم و از هواداران که تیم را حمایت کردند تشکر می‌کنم.

وی در مورد اینکه از بازی خود راضی است یا نه، گفت: مهم این است که مردم و کادر فنی از بازی‌ام راضی باشند و ان‌شاءالله که اینگونه است.

خلعتبری در مورد دیدار با ازبکستان گفت: یک بازی سخت برابر ازبکستان داریم و اگر در آن بازی پیروز شویم راه صعود ما به جام جهانی هموار می‌شود. از هواداران هم تشکر می‌کنم که برای تیم ملی سنگ تمام گذاشتند و این برد را به تمام مردم ایران تقدیم می‌کنیم.

وی در مورد پایان تحریم رسانه‌ها گفت: همه بازیکنان به خاطر مشکلاتی که بود چنین تصمیمی گرفتیم اما خدا را شکر این مشکلات هم برطرف شد.

شجاعی: یا من اشتباه کردم یا داور/از مردم عذرخواهی می‌کنم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: یا من اشتباه کردم یا داور با اشتباهش باعث اخراجم شد.

مسعود شجاعی پس از پیروزی یک بر صفر برابر کره جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در صحنه‌ای که منجر به اخراج من شد یا من اشتباه کردم یا داور؛ با این حال از مردم عذرخواهی می‌کنم و خدا را شکر می‌کنم که پیروز شدیم. 3 امتیاز برای ما مهم بود که آن را گرفتیم.

وی افزود: اگر می‌باختیم شرایط من خوب نبود، نمی‌دانم خدا من را دوست دارد یا نه اما خدا را شکر می‌کنم که شرمنده هواداران نشدم. از همه هم‌بازی‌هایم که با تلاش‌شان باعث موفقیت تیم شدند تشکر می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)