پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی مرحله مقدماتی مقابل کویت و دیدار دوستانه مقابل گینه می‌تواند به ما کمک کند.

محمدرضا خلعتبری قبل از شروع تمرین تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای یک بازی خوب آماده می‌شویم، دیدار مقابل کویت و بازی دوستانه برابر گینه می‌تواند به ما کمک کند.

وی در مورد فاصله کم دو مسابقه عنوان کرد: به همین خاطر کادر فنی تیم ملی بازیکنان زیادی را به تیم ملی دعوت کرده است، یکسری از نفرات مقابل گینه و تعدادی دیگر از بازیکنان مقابل کویت در مقدماتی جام ملت‌های آسیا به میدان می‌روند به انجام این مسابقات نیاز داریم و باید بازی‌های دوستانه بیشتری انجام دهیم.

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه آیا با جذب اسپانسر دیگر مشکلی برای بازی دوستانه وجود ندارد خاطرنشان کرد: بحث این صحبت‌ها وجود ندارد. تیم‌هایی که قرار است با ما بازی کنند باید در تقویم خود جای خالی داشته باشند، اکثر تیم‌ها از زمان‌های خیلی عقب‌تر روزهای فیفا که مخصوص انجام بازی‌های دوستانه است را رزرو می‌کردند. با این شرایط باید حریفان خوبی را برای بازی دوستانه انتخاب کنیم کارلوس کی‌روش در تلاش برای تدارک بازی‌های مناسب است. باید بازی‌های دوستانه انجام دهیم تا به شرایط آرمانی برسیم.

وی در مورد میزان شناختش از تیم ملی آرژانتین عنوان کرد: هنوز به شناخت کاملی از حریفانمان نرسیدیم. امیدوارم بعد از اتمام لیگ برتر بتوانیم فیلم بازی رقبایمان را ببینیم. خیلی از بازیکنان آرژانتین را می‌شناسیم و می‌دانیم آنها بازیکنان بزرگی هستند باید هرچه در توان داریم به نمایش بگذاریم تا در جام جهانی بتوانیم موفق شویم.

خلعتبری در پاسخ به این سؤال که آیا مطلب روزنامه آرژانتینی که از او و پیام صادقیان به عنوان نفرات هجومی تیم ملی نام برده است را مشاهده کرده اظهار داشت: این مطلب را ندیدم در کل تیم ملی شرایط خوبی دارد و اسم بردن از جام جهانی بسیار جالب است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)