پرسپولیس نیوز : محمدرضا خلعتبری مهاجم سپاهان می‌گوید بازیکنان این تیم به هیچ عنوان بعد از باخت مقابل صبای قم از قهرمانی ناامید نشده بودند.

او که امیدوار است امسال همراه با تیم اصفهانی برای اولین بار قهرمانی در لیگ‌ برتر را تجربه کند، در مورد شرایط سپاهان و مسائل مختلف دیگر به سؤالات  پاسخ می‌دهد.

 

مثل اينكه اميدهاي شما براي قهرماني دوباره زنده شد؟
ما از همان اول هم اميدوار بوديم و حتي بعد از شكست مقابل صبا هم نااميد نشديم. متأسفانه در چند بازي با اينكه خيلي خوب بازي كرديم ولي نتيجه نگرفتيم. خدا را شكر كه در اين بازي حساس 3 امتياز را گرفتيم. من براي زيارت به مشهد رفته بودم و فقط نيمه اول را ديدم. به نظرم سپاهان در همين نيمه هم مي‌توانست به گل برسد.

شانس قهرماني سپاهان چقدر است؟
به نظر من شانس همه مدعيان 50 – 50 است. تيم‌هاي بالاي جدول با يكديگر بازي دارند و از طرفي كار ما هم سخت شده است. با اين حال نهايت تلاش‌مان را براي قهرماني انجام مي‌دهيم.

به نظر مي‌رسد فشارهايي كه روي حسين فركي و بازيكنان سپاهان وجود داشت تا حدودي كمتر شده است؟
متأسفانه يكسري اتفاقات افتاد كه باعث ناراحتي ما شد. فركي مربي قابل احترامي است و واقعاً در اين چند هفته بدشانسي آورد. عليه بازيكنان سپاهان و همچنين خود من شعار دادند. اين در حالي است كه من تا حالا قهرماني در ليگ ‌برتر ايران را تجربه نكرده‌ام و وقتي سپاهان نتيجه نمي‌گيرد، خودم از همه بيشتر ناراحت هستم. اميدوارم در 5 هفته آينده بدشانسي نياوريم، اگر بدشانس نباشيم، قهرمان خواهيم شد. در نهايت اميدوارم هر تيمي كه لياقت دارد، قهرمان شود.

در مورد بازگشت محرم نويدكيا به ميادين فوتبال صحبت كن.
خدا را شكر كه محرم برگشت، هر چند كه براي رسيدن به شرايط ايده‌آل نياز به زمان دارد. او يك وزنه تأثيرگذار است و به‌ خوبي مي‌داند چه زماني بايد پاس بدهد. ما با حضور محرم مي‌توانيم بيشتر گل بزنيم.

شايعاتي در مورد بازگشت تو به پرسپوليس در فصل آينده شنيده مي‌شود. آيا اين موضوع صحت دارد؟
من با سپاهان يك فصل ديگر به‌ صورت قطعي قرارداد دارم. اگر باشگاه سپاهان مرا خواست، در خدمت اين تيم خواهم بود و اگر مرا نخواست آن وقت به تيم ديگري فكر مي‌كنم. الان بازيكن سپاهان هستم و با تمام وجود براي اين تيم بازي مي‌كنم. اگر سپاهان مرا نخواست، اولويت اولم پرسپوليس خواهد بود. به‌ هر‌ حال من به هواداران پرسپوليس بدهكار هستم و همه مي‌دانند در چه شرايطي جدا شدم.

كارلوس كروش در تيم ‌ملي ايران ماندني شده است. به نظر مي‌رسد اين موضوع براي تو خوشايند نيست؟
اتفاقاً ماندن كروش براي من خيلي هم خوشايند است و خيلي خوشحالم كه او در تيم‌ ملي ايران ماند. اميدوارم كروش كارش را در تيم‌ ملي ادامه دهد و بتواند نتايج خوبي بگيرد. هيچ‌ كس نمي‌تواند از كار فني او ايراد بگيرد، چون كروش مربي بزرگي است. من چند وقت پيش كه صحبت كردم، اشاره به نتايج تيم ‌ملي داشتم و فكر مي‌كنم حرف اشتباهي نزدم.

چقدر احتمال مي‌دهي دعوت شوي؟
كروش روي من نظر مساعدي ندارد، ولي با اين حال انگيزه‌ام را از دست نمي‌دهم. اگر شايستگي‌اش را داشته باشم، قطعاً دعوت مي‌شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)