پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که برای جاافتادن در ترکیب این تیم به زمان نیاز دارد.

محمدرضا خلعتبری در مورد بازی پرسپولیس و سپاهان و اتفاقاتی که در این بازی رخ داد، شرایط پرسپولیس در ادامه مسابقات لیگ، بازی پرسپولیس و فجرسپاسی شیراز، شرایط خودش، وضعیت تیم ملی و… صحبت‌های زیر را انجام داد:

طبق معمول بازی پرسپولیس و سپاهان جنجالی از آب در آمد…
با کلی انگیزه به اصفهان رفته بودیم تا با کسب 3 امتیاز به تهران برگردیم. از 3 بازی گذشته خودمان قبل از سپاهان 7 امتیاز گرفته بودیم و می‌خواستیم این روند را ادامه دهیم اما تصمیم محسن قهرمانی همه چیز را به هم ریخت و کارمان خراب کرد. سال‌هاست فوتبال بازی می‌کنم اما تا حالا چنین صحنه‌ای ندیده بودم و هنوز هم نمی‌توانم قبول کنم  چه اتفاقی رخ داد. اگر خطا بود که داور باید خطای شجاع خلیل‌زاده را اعلام می‌کرد.

 خیلی‌ها می‌گویند ورزشگاه فولادشهر برای پرسپولیس طلسم شده، این مسئله را قبول داری؟
من به این مسائل اعتقادی ندارم. اگر یک تیم قوی‌تر از سپاهان بود شاید نتیجه بهتری مقابل تیم 10 نفره ما کسب می‌کرد، اما سپاهان ضعیف بود. من به شما اطمینان می‌دهم اگر سپاهان مقابل ما 10 نفره می‌شد کمتر از 5 گل به این تیم نمی‌زدیم، اما دیگر به این مسائل فکر نمی‌کنیم و می‌خواهیم از 5 بازی آینده حداقل 4 برد کسب کنیم.

با شکست مقابل سپاهان کار پرسپولیس سخت نشد؟
اصلا! در 5 هفته آینده تیم‌های صدر جدول با هم بازی دارند و قطعا امتیاز از دست می‌دهند، ما هم فقط باید امتیازات کامل را کسب کنیم.

 اولین بازی از این 5 گانه با فجر سپاسی است.
قطعا بازی سختی در انتظار ماست، فجر تیم جوان و با انگیزه‌ای است اما ما محکوم به پیروزی هستیم تا باخت به سپاهان جبران شود. از این به بعد برای پرسپولیس بازی خانگی و خارج از خانه فرقی ندارد.

از عملکرد خودت در این مدت راضی هستی؟
واقعیت این است که یک مقدار زمان می‌خواهم تا به شرایط ایده‌آل برسم، اما قطعا هفته به هفته بهتر می‌شوم. فقط از هواداران می‌خواهم مثل همیشه پشت پرسپولیس باشند تا با هم به موفقیت برسیم.

محبوبیت خوبی هم بین هواداران پرسپولیس پیدا کردی.
آنها همیشه به من لطف دارند، امیدوارم بتوانم روزهای خوبم در سپاهان و ذوب‌آهن را در پرسپولیس هم تکرار کنم.

با توجه به آمار خوبی که فصل قبل داشتی چرا بهترین بازیکن لیگ نشدی؟
نمی‌دانم، من فصل پیش با حساب بازی‌های آسیایی 16 پاس گل دادم و 15 گل به ثمر رساندم اما جایزه بهترین بازیکن فصل به یک بازیکن دیگر رسید، هرچند به این اتفاقات فکر نمی‌کنم و موفقیت پرسپولیس برای من از همه چیز مهمتر است.

این روزها بحث عدم حمایت از تیم ملی هم داغ است، در این مورد صحبت می‌کنی؟
نمی‌دانم چرا با تیم ملی این کارها را می‌کنند؟ اگر می‌خواهیم در جام جهانی موفق شویم باید مثل استرالیا، کره جنوبی و ژاپن بازی تدارکاتی داشته باشیم.

عدم برگزاری بازی دوستانه موضوعی است که کی‌روش به آن اعتراض می‌کند.
واقعا کی‌روش بعضی مواقع حق دارد. اگر به همین منوال پیش برویم فقط در برزیل 3 بازی انجام می‌دهیم و برمی‌گردیم. مردم خسته شدند از این مسئله که تیم ملی در جام جهانی فقط حضور داشته باشد و با 3 شکست حذف شود. برای موفقیت در جام جهانی باید 4 بازی دوستانه خوب برگزار کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)