مهاجم تیم سپاهان گفت: بعد از بازی با الاهلی هیچ مصاحبه ای انجام ندادم.

محمدرضا خلعتبری در گفت و گو با خبرنگار اوج ، درباره شرایط سپاهان، فینال جام حذفی، صحبت های شیرینی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

*چرا کمتر مصاحبه می کنی؟

– از بعد از بازی با الاهلی تصمیم گرفتم هیچ مصاحبه ای انجام ندهم. متاسفانه برخی ها از قول من مسائلی را بیان کردند که هیچ کدام از آنها را من مطرح نکردم.

*شرایط سپاهان چطور است؟

– خداراشکر شرایط خوبی دارد. به غیر از فرشید طالبی بازیکن محروم یا مصدومی نداریم و برای دیدار فینال جام حذفی آماده می شویم.

* مدتی است دچار افت شده اید. چرا؟

– من قبول ندارم که افت کرده ایم. اگر در چند بازی خوب نتیجه نگرفتیم تنها دلیلش خستگی بازیکنان بود. 3، 4 روز یکبار بازی کردیم و امتیازات زیادی را از دست دادیم. بعد از بازی 120 دقیقه ای که با استقلال در حذفی انجام دادیم با الاهلی مصاف دادیم و باختیم. به هر حال این اتفاقات افتادو خداراشکر که اکنون شرایط خوبی داریم و آماده هستیم.

* در چند بازی به خاطر حرکاتت مورد انتقاد خیلی ها قرار گرفتی؟

– در چه بازی هایی؟

* در دو بازی مقابل استقلال و همچنین دیدار با داماش.

– مشکل بازیکنان استقلال را به من ربط می دهید؟ بازیکنان استقلال خودشان می آیند وارد دعوا می شوند و کارت می گیرند من مقصرم؟ محمد مختاری هم دو خطا روی من انجام داد و اخراج شد.

* یعنی تو هیچ تقصیری نداشتی؟

– نه، این همه انتقاد حق من نبود. این انتقادات فنی نبود و برایم اهمیتی ندارد. موفقیت تیمم از هر چیزی برای من مهم تر است و هر کسی هم نظر خاص خود را دارد و نمی توانم ایراد بگیرم.

* حتی سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس هم گفته خلعتبری نمی تواند مقابل پرسپولیس رفتارهایش را تکرار کند!

– من مصاحبه او را ندیدم اما آقای شیرینی حق ندارد که درباره من اظهارنظر کند. او راجع به تیم خودش حرف بزند.

* پس دعوتت به کمیته انضباطی برای چه بود؟

– من به درخواست آقای حسن زاده به کمیته انضباطی رفتم و درباره اتفاقات دیدار با داماش توضیحاتی را دادم. صحبتهای خوبی انجام دادیم و ایشان هم قبول کرد در شرایط بازی رفتارهایی ممکن است پیش بیاید.

* بازی با پرسپولیس را چطور می بینی؟

– تیم ما شایستگی کسب حداقل یک جام را دارد و تمام تلاشمان را می کنیم تا مقابل پرسپولیس پیروز شویم. آماده دیدار با پرسپولیس هستیم. باید در بازی فردا بابرنامه بازی کنیم و اینطور نباشد که از دقیقه یک حمله کنیم. عجله ای برای گل زدن نداریم و بابرنامه می توانیم پرسپولیس را شکست دهیم.

* برای سال بعد تصمیمی گرفته ای؟

– هنوز نه، در حال حاضر موفقیت سپاهان از هر چیزی برایم مهم تر است و فعلا در خدمت تیمم هستم تا بهترین نتایج را بگیریم.

* انگار از امارات هم پیشنهاد داری؟

– بله، چند تیم اماراتی مرا می خواهند اما اولویتم سپاهان است و امیدوارم شرایطی مهیا شود تا در این تیم بمانم.

* از استقلال و پرسپولیس چطور؟

– من پارسال هم با رویانیان و فتح الله زاده صحبت کردم اما آنها فکر کردند که روی زمین می مانم! نه، چیزی که برای من زیاد است تیم است. خوشحالم که سپاهان را انتخاب کردم و در این تیم بسیار راحتم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)