پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تصمیم مجیدی شخصی بوده و من دوست ندارم درباره اش حرفی بزنم.

محمدرضا خلعتبری  درباره شرایط تیمش اظهار داشت: همه بازیکنان خوب و سرحال هستند و آماده می شویم برای انجام یک بازی خوب مقابل استقلال خوزستان. شرایط تیم خوب است و انشاءالله بتوانیم روند خوبمان را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: ما هدفمان قهرمانی و موفق بودن است و در هفته های گذشته نیز عملکرد خوبی داشته ایم. تیم ما شایستگی این را دارد که در صدرجدول لیگ بماند اما در نیم فصل دوم کار سخت تری داریم و باید بسیار مراقب باشیم تا نتایج لازم را کسب کنیم.

هافبک پرسپولیس درباره بازی با استقلال خوزستان تاکید کرد: استقلال خوزستان تیم بسیار خوب و پرمهره ای است. این تیم نفرات باتجربه ای دارد و کادرفنی خوبی بالای سر این تیم است. امیدوارم هواداران نیز روز چهارشنبه به ورزشگاه بیایند و مارا تنها نگذارند. به این پیروزی نیاز داریم تا نیم فصل را با برد پشت سر بگذاریم و روحیه خوبی بگیریم.

خلعتبری درباره اینکه گفته می شود پرسپولیس شانس داشته که با برتری مقابل دو تیم لیگ یکی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رسیده، گفت: این حرفها قشنگ نیست. فولاد چطور به 8 تیم رسیده است؟ ما هر 4 روز یکبار بازی کرده ایم و دو بازی فشرده نیز مقابل تیم های لیگ یکی انجام دادیم. این که بگویند شانسی به این مرحله رسیده ایم درست نیست. همین تیم های لیگ یکی برخی لیگ برتری ها را حذف کردند. من نمی دانم چطور برنامه ریزی کرده اند. تیم هایی که می خواهند انصراف دهند، اصلا نباید در جام حذفی شرکت کنند.

وی درباره احتمال قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل اظهار کرد: این برای ما مهم نیست. ما اگر استقلال خوزستان را ببریم و استقلال هم بازی های آینده خود را ببرد هم امتیاز می شویم اما به قهرمان نیم فصل که جام نمی دهند. هدفمان این است بتوانیم تا پایان فصل صدر جدول را حفظ کنیم و انشاءالله قهرمان شویم.

هافبک پرسپولیس درباره مشکلات مالی عنوان کرد: مشکلات مالی حل شدنی است و من دوست ندارم درباره اش حرفی بزنم. قطعا این مسائل تاثیری روی تیم ما نمی گذارد چون به آن فکر نمی کنیم. رویانیان مدیرعامل کاربلدی است و می داند چطور مشکلات را حل کنیم.

خلعتبری در پایان درباره خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال افزود: تصمیم مجیدی شخصی بوده و من دوست ندارم درباره اش حرفی بزنم. امیدوارم هرجا هست موفق باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)