پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باز هم برای پرسپولیس گل 3 امتیازی می زنم.

محمدرضا خلعتبری  درخصوص پیروزی تیمش مقابل سورینت اظهارداشت: بازی خوبی بود. اکثر بازیکنان سورینت شاگرد علی دایی بودند و به همین دلیل اوشناخت خوبی از آنها داشت. سورینت را هم یک تیم با کیفیت دیدم و واقعا عجیب است که چرا این تیم در این وضعیت بد قرار گرفته است. آنها ما را در این بازی اذیت کردند اما خدا را شکر که توانستیم بازی را ببریم ودل هواداران را شادکنیم.

وی درباره گل 3 امتیازی که به ثمر رساند افزود: گفته بودم کار من در پرسپولیس هنوز شروع نشده است. من برای قهرمانی به پرپسولیس آمده ام و می خواهم روزهای خوبی را با این تیم سپری کنم. وقتی پشت ضربه ایستگاهی ایستادم نیتم این بود که حتما توپ را گل کنم. خوشحالم که چنین موقعیت مهمی را از دست ندادم.

خلعتبری ادامه داد: البته این گل و صدرنشینی تنها با زحمت من به دست نیامد و تک تک اعای کادر فنی و بازیکنان در این قضیه نقش داشتند.الان ما صدرنشین هستیم اما کار سختی برای حفظ این صدرنشینی داریم. رقیبان قدرتمندی مثل استقلال، فولاد و تراکتورسازی داریم و حسابی باید مواظب باشیم که راحت امتیاز ندهیم. چون دوباره صدرنشین شدن کار بسیار سختی است.

مهاجم پرسپولیس درباره انتقاداتی که از وی می شد، گفت: انتقاد که همیشه هست. من به تمام منتقدانم احترام می گذارم اما واقعا تمرکزم روی کارم است. خوشبختانه دایی هم به من اعتماد دارد و می دانست که به زمان نیاز دارم تا در پرسپولیس جا بیفتم. خوشبختانه الان این اتفاق افتاده و شرایط بسیار خوبی دارم.

خلعتبری درباره شانس قهرمانی پرسپولیس خاطرنشان کرد: این تیم برای قهرمانی بسته شده و ما هدفی جز این نداریم. فکر می کنم امسال سال پرسپولیس است و حرفهای زیادی برای گفتن در لیگ و جام حذفی داریم. البته لیگ امسال به مراتب از سالهای گذشته سخت تر است چون تیمها به هم نزدیکند و از کیفیت بالایی برخوردارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)