پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از اینکه سه اخطاره شدم و بازی با فولاد را از دست دادم، ناراحتم.

محمدرضا خلعتبری پس از تساوی بدون گل دو تیم پرسپولیس و نفت در خصوص کارت زردی که در این دیدار دریافت کرد، عنوان کرد: قبل از اینکه من خطایی انجام بدهم پشت پایم را زدند اما داور خطا نکرد. من خودم را از بازیکن نفت جدا کردم اما متاسفانه داور به من کارت زرد داد که نباید این اخطار را به من می‌داد.

وی در مورد بازی یادآور شد: ما زیاد خوب نبودیم. ما باید در این دیدار به برتری می‌رسیدیم تا در صدر جدول شرایط خود را مستحکم‌تر کنیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد چون از فرصت‌های خود به خوبی استفاده نکردیم. می‌توانستیم به برتری دست یابیم اما این اتفاق رخ نداد.

مهاجم تیم پرسپولیس در خصوص اینکه آیا فغانی می‌تواند درجام جهانی قضاوت کند، گفت: ‌او یکی از بهترین داوران لیگ است و شایستگی این را دارد که در جام جهانی قضاوت کند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. ما داور‌های خیلی خوبی در لیگ داریم. حق‌وردی، فغانی و خیلی دیگر از داوران که می‌توانند در جام جهانی سوت بزند.

خلعتبری در مورد عدم حضور صادقیان و تاثیر این موضوع روی روند پرسپولیس یادآور شد: به هر حال این مسائل طبیعی است. صادقیان یک روز است و یک روز نیست. همه بازیکنان پرسپولیس تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد خود را در زمین داشته باشند. ما برای هفته آینده سه بازیکن خود را در اختیار نداریم. این مسئله مهم نیست که یک بازیکن باشد یا نباشد. مهم این است که تیم به برتری دست یابد.

وی ادامه داد: جای خالی صادقیان احساس می‌شود. او بازیکن تاثیرگذاری است و کفشگری هم امروز مصدوم است و دعا می‌کنیم چیز خاصی نباشد.

خلعتبری در مورد دریافت کارت زردی که بازی با فولاد را ازدست داد، تصریح کرد: همه بازی‌ها سه امتیاز دارد. فرقی نمی‌کند بازی با استقلال باشد یا فولاد. متاسفانه من در این دیدار کارت زرد گرفتم و بازی با فولاد را از دست دادم و از این موضوع ناراحت هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)