پرسپولیس و سپاهان فردا در یک بازی حساس به مصاف هم خواهند رفت.

خبرآنلاین؛ این بازی در حالی برگزار خواهد شد که پرسپولیس بعد از برد مقابل گهر می خواهد خودش را به رده های بالاتر برساند و سپاهان هم که دنبال قهرمانی است،حتی در تهران هم نمی خواهد امتیاز از دست بدهد.محمدرضا خلعتبری مهاجم سپاهان دیدار با پرسپولیس را یک بازی سخت توصیف می کند و امیدوار است که سپاهان 3 امتیاز را بگیرد تا از کورس قهرمانی عقب نماند.او در مورد تقابل با پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد،حرف های خلعتبری را می خوانید.
 *این روزها خیلی خوب نتیجه می گیرید.مثل اینکه سپاهان قصد باختن ندارد؟
ما در 6 بازی اخیر نتایج فوق العاده ای گرفتیم و بچه ها در آمادگی کامل هستند.فردا هم یک بازی سخت با پرسپولیس داریم ولی باید ببریم تا از کورس عقب نمانیم.خدا را شکر که با انجام بازی عقب‌افتاده مقابل راه آهن توانستیم جایگاه خود را دوباره پیدا کنیم. خیلی از این موضوع خوشحالیم و پیش از بازی با راه‌آهن همه بازیکنان با یکدیگر هم‌قسم شده بودیم تا راه‌آهن را ببریم.
 *قبول داری چند هفته امتیازهای بدی را از دست داید؟
در ابتدای نیم‌فصل دوم دو باخت داشتیم که‌‌ همان هم باعث شد تا عقب بیفتیم اما از‌‌ همان موقع گفتم عجله نکنید و سپاهان دوباره جایگاه خود را پیدا می‌کند. هنوز نه ما قهرمان شده‌ایم نه استقلالی‌ها در ضمن تراکتور و فولاد هم برای قهرمانی می جنگند. بازی‌های سختی در پیش داریم و آخر فصل همه چیز مشخص می‌شود.
*شما در شرایطی با پرسپولیس بازی می کنید که در اوج نیست.قبول داری ؟
ما برایمان فرقی ندارد که هر تیمی با چه تفکری به زمین می‌آید زیرا تفکر ما فقط پیروزی است و با تمام وجود مقابل پرسپولیس هم بازی می‌کنیم.آنها همیشه تیم بزرگی هستند و از دیدگاه ما پرسپولیس اصلا ضعیف نیست.
 *در مورد تقابل شهاب گردان با پرسپولیس چه صحبتی داری؟
شهاب گلر خوبی است و امیدوارم روز خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشد.
 *نکته جالب این است که با قاضی و ماهینی که هم تیمی های سابقت هستند روبرو می شوی؟
در حال حاضر حسین یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس به شمار می‌آید و محمد هم اگر گرفتار مصدومیت نمی‌شد الان خیلی حرف‌های برای گفتن داشت اما‌‌ همان طور که گفتم در هر شرایطی ما باید پرسپولیس را ببریم.
 *نتیجه این بازی را چطور پیش بینی می کنی؟
پیش بینی سخت است ولی اگر خودمان باشیم قطعا فردا پرسپولیس را می بریم.ما قهرمانی می خواهیم و تحت هر شرایطی باید پیروز شویم.
 *تا حالا چند بار به پرسپولیس گل زدی؟
آمارش دقیقا دستم نیست ولی فکر کنم هفت یا هشت بار به پرسپولیس گل زده ام.
 *فردا هم قول گلزنی می دهی؟
اگر موقعیت داشته باشم گل می زنم ولی موفقیت سپاهان از همه چیز مهمتر است.
 *این روزها حذف کشتی از المپیک حسابی سوژه شده و حتی فوتبالی ها هم در این مورد حرف می زنند.نظر تو چیست؟
من امیدوارم این موضوع در نهایت قطعی نشود.کشتی ما در دنیا یکی از بهترین ها است که معمولا در المپیک مدال می آورد و خودم هم کشتی گیرانی مثل تقوی و یزدانی را دوست دارم.حذف کشتی از المپیک اصلا با عقل جور در نمی آید و امیدوارم این اتفاق نیفتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)