پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که در آستانه ثبت قرارداد رسمی با پرسپولیس است از ارسال پول رضایت‌نامه‌اش به امارات توسط این باشگاه خبر داد.

محمدرضا خلعتبری  در خصوص آخرین وضعیت خود گفت: باشگاه پرسپولیس پول رضایتنامه‌ام را به امارات فرستاد و دیگر مشکل خاصی وجود ندارد. این کار امروز صورت گرفت و به زودی قراردادم را با پرسپولیس ثبت خواهم کرد. بحث اصلی این بود که باشگاه عجمان پول رضایتنامه را بگیرد و خوشبختانه باشگاه پرسپولیس هم این پول را به امارات فرستاد.

او در پاسخ به این سوال که آیا بابت صدور ITC و حرف و حدیث های اخیر در مورد اینکه نمی‌تواند تا نیم فصل بازی کند، عنوان کرد: من از این بابت نگرانی ندارم. ITC من نهایتاً تا 3 روز دیگر می‌رسد و از طرفی مشکل بازی کردن هم ندارم. مسئولان باشگاه پرسپولیس هم در این خصوص اقدامات لازم را انجام دادند و من آماده بازی در پرسپولیس هستم.

خلعتبری که امروز درگیر کارهای اداری برای پیوستن به پرسپولیس است در خصوص وضعیت مصدومیتش تاکید کرد: خوشبختانه مصدومیتم برطرف شده و اگر شرایط مهیا باشد و کادر فنی صلاح بداند مشکلی برای بازی با استقلال ندارم و می توانم در دربی بازی کنم. من دوست دارم به پرسپولیس کمک کنم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)