مرجع خبری پرسپولیس : هافبک ملی پوش ذوب آهن اصفهان با تاکید بر اینکه اگر پیشنهاد خوبی داشته باشد در ذوب آهن نمی ماند از عملکرد سرمربی این تیم ابراز ناراحتی کرد.


محمدرضا خلعتبری در پایان دیدار تیمش برابر النصر عربستان با بیان اینکه نمی داند در باشگاه ذوب آهن چه خبر است و هر روز همه علیه یکدیگر صحبت می کنند گفت: متاسفانه در این مدت حمایت های لازم از دلیلی نشد. وی زحمات زیادی کشید اما متاسفانه با او برخورد خوبی صورت نگرفت.


وی اضافه کرد: من از این موضوع ناراحتم که چرا سرمربی تیم به جای حمایت از بازیکنان از باشگاه حمایت می کند.


مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن در مورد خبر ترک اردوی این تیم اضافه کرد: من قصد داشتم اردو را ترک کنم اما دوباره برگشتم. به من بگویند شب داخل اتاقش نبوده در حالی که تا یک نصفه شب فیزیوتراپی می کردم. آنها می گویند ما را نمی خواهند در حالی که برای تیم  زحمت زیادی کشیده ام.


هافبک ملی پوش ذوب آهن اصفهان  با بیان اینکه حرف دلش را باید می زد زیرا در این مدت حرفهای زیادی در دلش مانده است اظهار داشت: دلیلی به من گفت چک من و گردان را نمی دهند. من 5 سال برای ذوب آهن زحمت کشیدم و قطعا به هر تیمی بروم دو برابر پولی که از ذوب آهن را گرفته ام می گیرم. نمی دانم دلیل برخورد بد آنها چیست اما چه باشم و چه نباشم ذوب آهن تیم و خانه من است.


خلعتبری در پایان  با بیان اینکه قبل از بازی نتوانستیم مسئولان را پیدا کنیم چه برسد بعد از بازی،  در مورد ادامه حضورش در تیم ذوب آهن گفت: امروز قراردادم به پایان رسید. مطمئن باشید پیشنهاد خوبی داشته باشم از  ذوب آهن می روم زیرا قدرم را نمی دانند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)