پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر دو گلم را به هوادارانی تقدیم می‌کنم که در این سرمای بی‌نظیر به ورزشگاه آزادی آمدند و ۹۰ دقیقه پرسپولیس را حمایت کردند.

محمد‌رضا خلعتبری در مورد بازی با ذوب آهن اظهار داشت: ما از قبل می‌دانستیم با تیم بزرگ و پرمهره‌ای به نام ذوب آهن بازی داریم که واقعا فوتبال را خیلی خوب بازی می‌کنند اما خدا را شکر سه امتیاز شیرین کسب کردیم.

وی افزود: من این برد را تقدیم به تک تک هواداران پرشور پرسپولیس می‌کنم که از من حمایت کردند و در این سرمای عجیب و بی‌نظیر روی سکوهای آزادی پرسپولیس را حمایت کردند. از صمیم قلب گلم را به آنها تقدیم می‌کنم.

خلعتبری ادامه داد: در هفته‌های پیش در مورد من رسانه‌ها حرف‌های زیادی نوشتند اما رفتم به دایی گفتم که درباره نیمکت‌نشینی من حرفی نزده‌ام، امروز هم به همین دلیل گلم را با او تقسیم کردم چون من به دایی واقعا علاقه خاصی دارم.

خلعتبری در پایان خاطرنشان کرد: آرزو می‌کنم همانطور که من امروز گل زدم در بازی‌های بعدی نیز سایر مهاجمان پرسپولیس گلزنی کنند. این آرزوی من است و امیدوارم این اتفاق بیفتد. روز بسیار خوبی برای من بود و خیلی خوشحالم که پرسپولیس امروز سربلند بود و من هم کمک کوچکی به این موفقیت کردم اما گلم تقدیم به تک تک هواداران خونگرم روی سکوهای سرد آزادی باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)