مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم استيل‌‌آذين گفت: دليل جدايي‌ام از پرسپوليس را نمي‌دانم و فقط از مصاحبه‌هاي دايي متوجه شدم كه من را نمي‌خواهد.

 

محسن خليلي اظهار داشت: شرايط طوري رقم خورد كه من روز آخر تصميم بگيرم و تيم خودم را انتخاب كنم. واقعا براي من جدايي از پرسپوليس سخت بود اما بايد اين موضوع را قبول مي‌كردم.

وي افزود: عناوين خوبي را با پرسپوليس در سه سال كسب كردم. 2 سال قهرماني را به دست آورم و يك سال با بدشانسي مقامي نياورديم. در حال حاضر وارد تيمي شدم كه شخصيت بالايي دارد و مهره‌هاي كليدي و بسيار بزرگي را به خدمت گرفته است. با اين بازيكنان خوب استيل‌آذين حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد كه در ادامه ليگ برتر خواهيد ديد.

 

بازيكن استيل آذين ادامه داد:‌ در يك ماه گذشته به صورت انفرادي تمرين كردم. مربي بدنسازي داشتم كه تمرينات بدني‌ام را با او انجام دادم و به همين دليل فعلا شرايط صد در صد مسابقه را ندارم ولي وقتي دكتر بهرامي مربي بدنسازي استيل‌آذين از من تست گرفت، عنوان كرد كه فقط يك كيلو اضافه وزن دارم كه سعي مي‌كنم با تمرينات صبح و بعداز ظهر به شرايط ايده‌آل برسم.

خليلي در خصوص ناراحتي هواداران پرسپوليس از وي گفت: نمي‌توانم در اين مورد حرفي بزنم كه چرا از پرسپوليس جدا شدم چون خودم هم نمي‌دانم. فقط از گفته سرمربي محترم پرسپوليس متوجه شدم كه ايشان من را نمي‌خواهد چون هميشه درباره من حرف‌هايي مي‌زد. به همين دليل اعلام مي‌كنم كه تصميم‌گيرنده آقاي دايي بود و او بايد پاسخگوي نتايج پرسپوليس باشد. صد در صد دايي فاكتورهايي داشت كه من را نخواست تا در پرسپوليس باشم.

خليلي اضافه كرد: به نظر ايشان احترام مي‌گذارم و گله‌اي و حرفي ندارم. براي تمام دوستانم در پرسپوليس آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم موفق باشند.

وي در خصوص احتمال كسب عنوان آقاي گلي همراه با استيل‌آذين در فصل جاري گفت: به دليل اينكه يك بار عنوان آقاي گلي را كسب كردم و مزه آن را چشيدم خيلي دوست دارم با انگيزه‌اي كه دارم در فصل جديد باز هم به دنبال اين هدف باشم اما خودخواهي است كه بگويم براي آقاي گلي صد در صد مي‌جنگم. دوست دارم اول استيل‌آذين موفق باشد. خدا را شكر ما هافبك‌ها و مهاجمان خوبي در استيل‌آذين داريم و اميدوارم با كمك غلامي وسياوش اكبرپور بتوانيم بهترين خط حمله ليگ برتر را در فصل جاري رقم بزنيم و به هدف اصلي خود كه كسب عنوان قهرماني است برسيم.

خليلي تصريح كرد: خوشبختانه استيل‌آذين آنقدر هافبك‌هاي بزرگ و ستاره دارد كه خيال مهاجمان راحت باشد. مطمئنا با هنرنمايي‌هاي هافبك‌هاي خوب و بزرگ استيل‌آذين مهاجمان ما مي‌توانند تمام‌كننده‌هاي خوبي باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)