مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدوارم با پرسپوليس به توافق برسم و فصل آينده نيز در اين تيم باشم.

محسن خليلي عنوان كرد: در اين مدت سعي كردم با آرامش كامل به دنبال تمركز كافي براي موفقيت در فصل آينده باشم. پس از مصدوميتي كه در بازي مقابل كره شمالي من را بسيار آزار داد و يكي از روزهاي تلخ زندگي فوتبالي من را رقم زد با تمرينات ويژه زير نظر دكتر زرينه در شرايط بسيار خوبي هستم و در حال حاضر با تمرينات بدنسازي اختصاصي در حال آماده شدن براي حضور در يك فصل موفق هستم.
وي ادامه داد: حق طبيعي هر باشگاه است كه در خصوص بازيكني كه جذب مي‌كند اطلاعات كامل داشته باشد. من هم به همين دليل و حرف‌هايي كه در برخي از رسانه‌ها شايعه شده براي حضور در پرسپوليس در صورت توافق با مسئولان باشگاه حاضرم در تست آمادگي جسماني شركت كنم و در اين باره هيچ مشكلي ندارم.
اين مهاجم تاكيد كرد: قرارداد من با پرسپوليس تمام شده است و چند تيم خواهان من هستند. من نيز در حال فكر كردن به آنها هستم تا بهترين تصميم را براي آينده فوتبالي‌ام بگيرم و احساسي عمل نكنم.
خليلي يادآور شد: از اولين روزي كه پيراهن قرمز را بر تن كردم اعلام كردم اولين گزينه من براي تمديد قرارداد فقط پرسپوليس است و حالا نيز روي حرفم هستم. اميدوارم با مسئولان پرسپوليس به توافق برسم. من پرسپوليس و هوادارنش را از صميم قلب دوست دارم و هميشه موفقيت خود را مديون آنها مي‌دانم مخصوصا پس از رفع مصدوميت بدي كه يك سال گريبان من را گرفت اما هواداران با تشويق‌هايشان به من روحيه دادند.
مهاجم پرسپوليس اظهار داشت: من هم مثل ساير بازيكنان پرسپوليس از باشگاه طلبكار هستم و به همين دليل نمي‌توانم با اين تيم فعلا پاي ميز مذاكره بنشينم. قصد دارم پس از تسويه حساب با خيالي آسوده و در فضايي آرام به دور از هر گونه حاشيه براي سال جديدم تصميم بگيرم تا دوباره همان خليلي شوم كه مردم از او انتظار دارند.
وي درباره انتخاب سرمربي جديد پرسپوليس گفت: صددرصد مسئولان در باشگاه پرسپوليس به دنبال اين هستند كه بهترين گزينه را براي تيم خود انتخاب كنند تا بازدهي خوبي داشته باشد اما به عنوان عضو كوچكي از پرسپوليس بزرگ پيشنهاد مي‌كنم هرگز نبايد در انتخاب سرمربي عجولانه تصميم گرفت تا بعد از دو ماه آوردن سرمربي پشيماني به وجود آيد و تمام نظرها به طور ناخواسته برگردد.
خليلي تصريح كرد: بدون شك عمده‌ترين موفقيت يك تيم در فصل فوتبالي بدنسازي به موقع علمي و مطلوب است پس بهتر است با توجه به اينكه كمي دير شده و از برخي تيم‌ها عقب هستيم تكليف پرسپوليس براي فصل آينده روشن شود.

اين بازيكن افزود: سالي كه هرگز آن را در زندگي فوتبالي‌ام فراموش نمي‌كنم و يكي از بهترين روزهاي خودم را ديدم قهرماني پرسپوليس بود. نكته مهم اينكه باعث شد ما موفق باشيم بدنسازي خوب و به موقع كادر فني بود چون ما در تمام فصل با تقسيم قوا و انرژي مثبت تيمي سر حال بوديم و فقط به فكر گرفتن سه امتياز به ميدان مي‌رفتيم تا بالاخره جواب اين همه زحمت خود را در وقت‌هاي اضافه ليگ برتر با زحمات چند برابر بازيكنان گرفتيم.
وي عنوان كرد: سالي پر از فراز و نشيب را پشت سر گذاشتيم مخصوصا براي من كه اتفاقات عجيب و غريبي افتاد. همه باعث شديم تا پرسپوليس ناكام بماند به همين دليل بهتر است درباره فصل گذشته حرف نزنيم اما همه قبول دارند كه يك سال سياه را پشت سر گذاشتيم اما اتفاقات فوتبال و ‌مصدوميت‌ها نيز به ما ضربه عجيبي زد تا سه جام را از دست دهيم.
مهاجم تيم ملي خاطرنشان كرد: با حضور هر بازيكن در پرسپوليس استقبال مي‌كنم حتي اشپيتيم آرفي كه مهاجم خوبي است. من خليلي هستم و از هيچكس ترسي ندارم چه در باشگاه پرسپوليس و چه در تيم ملي. هميشه دوست دارم با عملكردم و ميل گلزني‌ام حريفان از من بترسند و از ايستادن در مقابل من وحشت داشته باشند.
خليلي گفت: پرسپوليس و استقلال سرمايه‌هاي فوتبال ايران هستند. اميدوارم سازمان تربيت بدني بيشتر به استقلال و پرسپوليس فكر كند تا در شرايط حساس اين دو تيم دچار نوسان و مشكلات نشوند. اين دو تيم براي مردم هستند و با خوشحالي آنها مردم جشن مي‌گيرند و با نتايج بد آنها ايران ناراحت مي‌شود.
اين بازيكن اظهار داشت: من هميشه ثابت كرده‌ام كه هر وقت با پيراهن پرسپوليس يا سايپا و يا تيم ملي در زمين فوتبال قرار گرفته‌ام حساسيت ويژه‌اي را حس كرده‌ام و تمام توانم را گذاشته‌ام اما مثل اينكه برخي‌ها قبول ندارند كه مصدوميت جزيي از فوتبال است. به همين دليل پس از مصدوميتم همراه با تيم ملي در ديدار مقابل كره شمالي و دفاعي كه از خود كردم باز هم در رسانه‌ها ديدم كه آقايان صحبت‌هايي در خصوص حضور من در تركيب تيم ملي انجام داده‌اند. بهترين جواب براي آنها سكوت است. مثل اينكه آنها با فوتبال خليلي يادآور شد: حرفه‌اي آشنا نيستند و يا به دنبال حاشيه‌سازي هستند.
حذف از جام جهاني اتفاقي بود كه براي فوتبال ما اصلا حادثه خوشي نبود و ضربه بزرگي به پيكره فوتبال غني ايران زد. عدم برنامه ريزي مناسب به تيم ملي ضربه زد. آنقدر دست روي دست گذاشتيم و گفتيم باز هم فرصت است و ما هميشه در آسيا حرف اول را مي‌زنيم تا گول خورديم و وقتي با تيم ملي استارت قوي زديم كه فقط سه بازي به پايان حضور ما در جام جهاني مانده بود و همه چيز براي ما دير شده بود تا به نظر من به راحتي جام جهاني را از دست بدهيم و حالا فقط به فكر انتقاد باشيم.
وي اضافه كرد: در حذف ما از جام جهاني همه به اندازه يكديگر مقصر هستيم و بايد پاسخگو باشيم. من از اينكه در روزهاي قبل در رسانه‌ها اعلام مي‌شود كه فلان فرد دليل اصلي خداحافظي تيم ملي از جام جهاني بود واقعا متاسفم. بايد قبول كنيم تيم ملي ايران به جام جهاني نرفته است نه فقط يك بازيكن يا سرمربي يا مسئولان فدراسيون. چون من تا آنجايي كه ديدم دايي و قطبي ومسئولان فدراسيون و حتي بازيكنان يكدل شده بودند و زحمات خود را كشيدند.
خليلي گفت: با زانوي غم بغل كردن هيچ چيز درست نمي‌شود و نبايد به گذشته فكر كرد اين درسي است كه از معلمان خود آموخته‌ايم پس بهتر است براي جام جهاني بعدي از همين امروز دست به كار شويم و با يك برنامه‌ريزي منسجم و چهارساله فوتبال ايران را دگر گون كنيم چون همه مي‌دانند پتانسيل فوتبال ايران در كنار برنامه‌ريزي مي‌تواند در‌ آسيا حرف اول را بزند و در كنار آن لژيونرهاي بزرگي به فوتبال جهان معرفي كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)