سه شنبه 1 بهمن :(18:12)

مرجع خبري پرسپوليس:مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در آينده اي نزديك با گلزني، دوباره دل هواداران پرسپوليس را شاد مي كنم.

محسن خليلي اظهار داشت: دلم براي ايران و پرسپوليس تنگ شده بود. خوشبختانه شب گذشته به ايران بازگشتم تا دوباره بتوانم خاطرات خوش گذشته را تكرار كنم.
وي افزود: با بهبودي كامل و دستور پزشك از 15 بهمن به ميدان برمي‌گردم. برنامه‌ريزي ويژه‌اي براي حضور در دربي دارم.
خليلي ادامه داد: شب گذشته با افشين پيرواني جلسه‌ داشتم و آخرين شرايط خود را كه پزشكم طي نامه‌اي مكتوب براي او و دكتر زرينه نوشته بازگو كردم. خوشحال هستم كه پيرواني از من استقبال كرد. اين مورد انگيزه من را چند برابر كرد.

وي يادآور شد: در روزهايي كه در آلمان بودم براي بازگشت به تركيب پرسپوليس لحظه‌شماري مي‌كردم. اميدوارم دوباره بتوانم دل هواداران را با درخشش و گلزني شاد كنم.
وي افزود: با وجود حرف و حديث‌هاي فراوان هيچ مشكلي براي بازگشت به ميادين ندارم. طبق دستور پزشك آلماني ام پس از يك هفته تمرين اختصاصي در تمرينات گروهي شركت خواهم كرد. اگر كادر فني صلاح بدانند در دربي حضور خواهم يافت.
خليلي خاطرنشان كرد: از امروز تمرينات اختصاصي خود را در آكادمي ملي المپيك آغاز كردم. از روز شنبه كه پرسپوليس از كرمان باز مي‌گردد در تمرينات تيمي شركت خواهم كرد.
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به ميهمان نوازي ايراني‌هاي مقيم آلمان گفت: در مدتي كه در آلمان بودم آنها مرا شرمنده كردند. دلداري آنها مرحمي بر دوري از پرسپوليس بود. همچنين پزشكان آلماني هنگام بازگشتم به ايران آدرس‌ اينترنتي شبكه 3 سيما را از من گرفتند تا بازي‌هاي من را به صورت مستقيم تماشا كنند. من از مهمانوازي و از لطف آنها تشكر مي‌كنم و اميدوارم روزي بتوانم جوابگوي زحمات آنها باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)