مرجع خبری پرسپولیس : خليلي: دوست دارم از نزديك با آرفي كار كنم

چند روز قبل پاي درد دل خليلي نشسته بوديم. محسن آقاي گل حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشت. از ليگي كه فرصت چنداني براي بازي در آن پيدا نكرده، از جام حذفي، تيم ملي و … البته حرف‌هاي او براي زماني است كه پرسپوليسي‌ها هنوز ممنوع‌المصاحبه نشده بودند. بعد از ماجراي ممنوع‌المصاحبه شدن، خليلي ترجيح مي‌داد براي احترام به نظر باشگاه حرف‌هايش انعكاس داده نشود اما از آنجايي كه صحبت‌هاي او براي زماني است كه تيم هنوز ممنوع‌المصاحبه‌ نبود، برايتان انعكاس مي‌دهيم. هرچند كه اين قسمتي از حرف‌هاي آقاي گل فصل قبل سرخپوشان است و قسمتي ديگر براي هميشه نزد ما به امانت خواهد ماند.

pnnc: همه امسال براي خليلي در مصدوميت سپري شد!
چي بگم. مصدوميت هم جزيي از فوتبال است ديگر! شايد هم من خيلي بدشانس هستم!

pnnc: كي قراره از اين مصدوميت رها شوي؟
■ در بازي با راه‌آهن دچار كشيدگي عضله ران شدم. دكتر گفت طول درمانم 2 هفته است. فعلا كه در حال فيزيوتراپي هستم تا بتوانم خودم را به شرايط ايده‌آل برسانم.

pnnc: با اين شرايط فكر مي‌كني بتواني براي تيم ملي بازي كني!
■ قرار نيست كه براي هميشه مصدوم بمانم اما از اينكه در تركيب تيم باشم يا نه به نظر كادر فني بستگي دارد.


pnnc: از وضعيت پرسپوليس بگو قبل از بازي با پاس.

در وضعيت خوبي هستيم. بچه‌ها با روحيه بالا تمرين مي‌كنند و انگيزه قهرماني را مي‌توان به راحتي در چهره آنها ديد.

نظرت در مورد اخراج پيرواني و درگيري ليدرها سر تمرين با خوردبين چيست؟
پيرواني براي پرسپوليس كم زحمت نكشيد اما من يك بازيكنم و اين مسائل ربطي به من ندارد. مسائل مربوط به ليدرها هم همين طور. در اين موارد از باشگاه بايد سوال شود نه محسن خليلي.

اما فكر نمي‌كني اين مسائل در روحيه تيم تاثير بگذارد؟
خب چرا، بي شك تاثير زيادي دارد. ما به هوادارانمان نياز داريم، همچنين به آرامش. با اين درگيري‌ها فقط پرسپوليس است كه ضربه مي‌خورد. هواداران هم اگر تيم را دوست ندارند و خواهان ضربه خوردن آن هستند، بهتر است به كار خودشان ادامه دهند.

پرسپوليس اين روزها در حال مذاكره با گزينه‌هايي براي فصل بعد است و ظاهرا اين كار موجبات نارضايتي برخي از بازيكنان را در پي داشته!
بقيه را نمي‌دانم اما من با اين كار موافق هستم. به هرحال بعد از پايان فصل بايد يكسري بروند و يكسري ديگر بيايند. اين قانون فوتبال است و مختص پرسپوليس نيست. اكنون زمان جذب بازيكن است و باشگاه بهترين كار را مي‌كند. به نظر من كار آنها كاملا مثبت است چرا كه پرسپوليس بايد از الان به فكر فصل آينده باشد.

اما ظاهرا با حضور آرفي خطر نيمكت‌نشيني تهديدت مي‌كند.
اين حرف‌ها نيست. حضور يك رقيب قدر حتي من را آماده‌تر مي‌كند. شخصا خيلي دوست دارم با آرفي كار كنم. اميدوارم او در پرسپوليس مفيد و موفق باشد.

از لحن صحبت‌هايت به نظر نمي‌رسد فصل بعد جايي به جز پرسپوليس باشي.
اگر دست خودم باشد واقعا دوست ندارم جايي جز پرسپوليس بازي كنم اما هنوز براي تصميم گرفتن در اين زمينه زود است. به موقع در اين باره مذاكره و تصميم مي‌گيرم.

روند نتيجه‌گيري پرسپوليس در جام حذفي خوب بوده. فكر مي‌كني بتوانيد از سد پاس هم بگذريد؟
خب بي شك مس حريف آساني نخواهد بود. مخصوصا كه بازي در همدان هم هست اما هدف پرسپوليس كسب سهميه آسيا و قهرماني است پس كم نخواهيم آورد.

از راه سخت تيم ملي براي رسيدن به جام جهاني بگو. مي‌تواني كمكي به قطبي بكني؟
همه براي كمك به قطبي و صعود به جام جهاني تلاش مي‌كنيم. بازي سختي با 2 كره داريم اما با دعاي مردم مي‌رويم براي شكست آنها و صعود به مرحله بعد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)