مدافع تيم فوتبال سپاهان گفت:دوست ندارم درباره ادعای مسولان پرسپولیس درباره بحث قرارداد با این باشگاه حرف بزنم.

شجاع خليل زاده در گفت و گو با خبرنگار اوج ،‌ درباره شرايط سپاهان پس از پایان اردوی اسلونی اظهار داشت:‌تمرينات بسيار خوبي را پشت سر مي گذاريم و همه چيز خوب پيش مي رود. تيم ما بازيكنان خوبي جذب كرده است. در خط دفاع هم بازيكنان خوبي جذب سپاهان شده اند. شرايط خوب است و بايد كمك كنيم تا نتايج خوبي در فصل جديد كسب كنيم.

وي ادامه داد: تيم جوان و خوبي داريم. انتظارات از سپاهان هميشه بالا است و امسال بايد براي قهرماني هر كاري از دستمان برآيد انجام دهيم. انشاءالله با حمايت هواداران امسال قهرماني ليگ مال ما است و البته مي خواهيم در ليگ و حذفي هم عملكرد خوبي داشته باشيم.

مدافع سپاهان درباره شكايت باشگاه مس كرمان از خودش و اينكه آيا احتمال دارد با محروميت روبرو شود، عنوان كرد: من در مس شرايط بسيار خوبي داشتم. از مردم كرمان بسيار ممنونم كه حمايتم كردند و همواره همراهم بودند. هرچه دارم هم از هواداران مس دارم اما نمي دانم چرا برايم اين مسائل را به وجود آوردند. آقاي شهبازي مي گويد متممي در قراردادم وجود داشته كه بايد با اجازه آنها باشگاه را ترك مي كردم اما باور كنيد اينطور نيست. من با روساي كميته انضباطي هم صحبت كردم. باور كنيد نمي دانم چرا اين اتفاق برايم رخ داده است.

او همچنين گفت:‌من هيچ مشكلي با مسئولان مس كرمان ندارم. شهبازي انسان شريفي است اما اينكه مي گويد من خليل زاده را به مس برمي گردانم درست نيست. اصلا من مجبور شوم و برگردم،‌ به نظر شما مي توانم براي مس خوب بازي كنم؟ يك ماه و خرده اي است كه با سپاهان در حال تمرين هستم و با شرايط اين تيم خو گرفته ام؛‌ چگونه مي خواهند مرا به زور به مس ببرند؟ایا اين انصاف است؟ خواهش مي كنم اينقدر من را اذيتم نكنند. هواداران مس بدانند كه آنها در قلب من جاي دارند اما شرايط طوري بوده كه از مس جدا شوم. اين بدان معنا نيست كه آنها را فراموش كرده ام.

خليل زاده در بخش ديگري از صحبت هايش تاكيد كرد: شهبازي به من گفت سال جام جهاني ات است و براي مس كرمان بهترين بازي ات را خواهي كرد اما باور كنيد اينطور نيست. من حاضرم قيد جام جهاني را بزنم و يكسال روي سكو بنشينم اما به مس برنگردم. باز هم مي گويم براي هواداران اين تيم احترام قائلم اما ديگر نمي توانم برگردم. اين مسائل صحيح نيست.

وي درباره ادعاي مسئولان پرسپوليس مبني بر عقد قرارداد با اين باشگاه خاطرنشان كرد: دوست ندارم درباره اين قضيه حرفي بزنم.

خليل زاده در پايان افزود: من مدت ها است سكوت كرده ام و هر مصاحبه اي هم از قولم منتشر شده واقعیت نداشت اما حالا دوست دارم همه حرف هايم را بشنوند. از مسئولان خواهش مي كنم اجازه دهند فوتبالم را بازي كنم و طوري نشود كه آرامشم بر هم بخورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)