مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: از جانب باشگاه سپاهان هیچ تلاشی برای استیضاح کفاشیان و این دست مسائل نبوده است.

مهرزاد خلیلیان در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص حضورش در مالزی و دیداری که با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته است، گفت: در این سفر در سه حوزه اصلی مذاکراتی را با مسئولان AFC داشتم که موضوع اول بحث‌های مالی بود که در همین راستا طلبی که از کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتیم، وصول شد.

وی ادامه داد: مبلغی که از AFC طلبکار بودیم در حداکثر میزان مبلغ ممکن به ما داده شد. خوشبختانه به صورت کامل طلب‌مان را تسویه کردیم و دلارهایی که می‌خواستیم به حساب ما واریز شد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به مذاکره‌اش با مسئولان AFC در خصوص مارکتینگ‌های آموزشی و اسپانسرینگ فوتبال گفت: در صحبت با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کمک داشتیم که صحبت‌های خوبی درباره بازارهای مالی مناسب، حق پخش تلویزیونی، فروش پیراهن، جذب اسپانسر و … شد. در نشست با مسئولان AFC همچنین در خصوص تمام مسائلی که می‌تواند به درآمدهای مالی یک باشگاه فوتبال کمک کند، صحبت کردیم.

خلیلیان خاطرنشان کرد: در بحث آموزش‌های فوتبال نیز مسئولان AFC تأکید داشتند ما در فوتبال پایه از مربیان قوی‌تری استفاده کنیم و مربیانی نونهالان و نوجوانان را آموزش دهند که تجربه لازم را داشته باشند. این مسئله‌ای است که اکنون در فوتبال اروپا اجرا می‌شود و ما در سفری هم که به صربستان داشتیم این موضوع را از نزدیک تماشا کردیم.

وی با بیان اینکه باشگاه‌ها باید در بحث مارکتینگ‌های آموزشی و اسپانسرینگ فوتبال پیشرفت بیشتری داشته باشند، افزود: در صحبت‌هایی که انجام دادیم و مشورت‌هایی که گرفتیم تصمیم داریم به زودی مارکتینگ‌های آموزشی و اسپانسرینگ را در باشگاه سپاهان ایجاد کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره دیدارش با معاونان مختلف AFC و مذاکراتی که با آنها داشته است، گفت: در این سفر با آقای شاهین رحمانی، حسام و معاون دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار داشتم که صحبت‌های خوب و اثربخشی را انجام دادیم. همچنین آقای کفاشیان هم هفته گذشته در مالزی حضور داشت که صحبت‌های خوبی برای افزایش سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا شد. این صحبت‌ها سهمیه ایران را در لیگ قهرمانان آسیا همچنان در بالاترین حد ممکن نگه داشت و ما اکنون 1+3 سهمیه در آسیا داریم.

خلیلیان با بیان اینکه مسئولان AFC از عدم حضور سپاهان در لیگ قهرمانان این فصل متعجب بودند، عنوان کرد: مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به من اعلام کردند که 10 سال است وضعیت سپاهان را در آسیا دنبال می‌کنند و از اینکه نتوانستیم این فصل در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم، تعجب کردند. البته آنها امیدوار بودند که بتوانیم سال آینده دوباره به این رقابت‌ها بازگردیم.

وی همچنین درباره تعطیلات لیگ و اینکه سپاهان فرصتی پیدا کرده تا شرایطش را در تعطیلات بهتر کند، اظهار داشت: سپاهان چند هفته است که به روند اصلی خود بازگشته و هرگونه تعطیلی در این شرایط به ما ضربه می‌زند. البته سازمان لیگ و آقای تاج به نوعی برنامه‌ریزی کرده‌اند که مسابقات لیگ و جام حذفی به صورت منظم برگزار شود و در این شرایط تیم ملی هم ضربه نخورد.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال درباره اینکه در خصوص استیضاح علی کفاشیان در مجمع آبان‌ماه چیزی شنیده یا نه، گفت: نمی‌توان برگزاری مجمع را به خاطر بحث استیضاح دانست. در این خصوص با ما نه تماسی گرفته شده و نه نامه‌ای به دست‌مان رسیده است. باشگاه‌ها نیز تمام تلاش‌شان را انجام داده‌اند تا از رئیس فدراسیون حمایت کنند و اگر مسئله دیگری وجود داشته باشد، بنده اطلاعی ندارم. از جانب باشگاه سپاهان باید بگویم هیچ تلاشی برای استیضاح کفاشیان و این دست مسائل نبوده است.

خلیلیان همچنین درباره شایعه معاوضه شهاب گردان با سوشا مکانی و جذب رضا حقیقی توسط باشگاه سپاهان، خاطرنشان کرد: این خبرها را خوانده‌ام و باید بگویم چیزی جز جوک نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)