مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: خبر درگیری‌من با محرم نویدکیا صحت ندارد و کسانی که این شایعات را می‌سازند یا حواس پرت هستند و یا بیمار!

مهرزاد خلیلیان در گفت‌وگو با فارس، در مورد مذاکره باشگاه سپاهان با آندرانیک تیموریان،‌ خسرو حیدری و هاشم بیک‌زاده گفت: تا حدودی این مذاکرات جدی است اما یکی از این سه بازیکن مذاکرات بسیار جدی‌تر داشته و فکر می‌کنم تا سه روز آینده همه چیز مشخص شود.

وی در مورد شایعه حضور محمدرضا خلعتبری در سپاهان ادامه داد: موضوع خلعتبری فرق دارد چرا که او بازیکن سپاهان بوده و باز هم دوست دارد به تیم برگردد اما تا جایی که من می‌دانم او با باشگاه عجمان امارات قرارداد دارد و ما هم خبر موثقی درباره این موضوع نداریم و باید منتظر اخبار بمانیم تا اقدام کنیم اما تا خبرهای موثق به ما نرسد، کاری نمی‌توانیم انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان درباره علت عدم حضور نویدکیا در تمرینات این تیم خاطرنشان کرد: نویدکیا اسطوره سپاهان است و باشگاه سپاهان جزئی از او به حساب می‌آید اما می‌دانید مصدومیت این بازیکن تمامی ندارد. امیدوارم او الان آلمان باشد چرا که دو روز است از او بی‌خبرم و می‌دانم پزشکش در آلمان منتظر اوست.

خلیلیان در مورد شایعه درگیری لفظی نویدکیا با وی به دلیل اینکه جریمه 10 درصدی بازیکنان سپاهان هم از او کم شده گفت: در ماه مبارک رمضان هستیم و من هم روزه هستم اما اگر کسی این حرف‌ها را می‌زند یا حواس پرتی دارد یا بیمار است. درگیری لفظی با نویدکیا را تکذیب می‌کنم. اولا شان ایشان درگیری لفظی نیست دوما او اسطوره باشگاه است و سوما با وساطت ایشان همه جریمه‌ها را بخشیدم آن‌هم در حالی که این جریمه 10 درصد نبوده و 5 درصد بوده است.

وی در پایان در مورد انتخابش به عنوان رئیس هیأت شنای استان اصفهان و همزمانی کار در باشگاه سپاهان تصریح کرد: اگر شما دعا کنید به هر دو کار می‌رسم!
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)