مدیرعامل سپاهان گفت: عدم استفاده باشگاه‌ها در سه هفته اول از برخی بازیکنان به باشگاه‌هایشان خسارت وارد کرد.

به گزارش فارس،‌مهرزاد خلیلیان پس از جلسه امروز مدیران عامل تیم‌های لیگ برتری با مسئولان فدراسیون فوتبال در مورد مشکل بازیکن سرباز سپاهان یعنی علی حمودی گفت: مشکل این بازیکن هم مثل مشکل حسین ماهینی بود. او می‌تواند برای ما بازی کند در صورتی که مقامات این اجازه را به ما بدهند. در هر حال این هم خسرانی بود که به برخی باشگاه‌ها طی سه هفته اول وارد شد.

وی در مورد اینکه آیا سپاهان با باشگاه عجمان بر سر خلعتبری به توافق رسید یا خیر،‌گفت: این طوری نیست قرارداد خلعتبری روشن است و خود این بازیکن هم از طریق دوستانی که داشت با اماراتی‌ها به توافق رسید. او قهرمان ملی بود و به سپاهان هم عشق دارد. به هر حال اگر ما یا پرسپولیس می‌خواستیم با عجمان توافق کنیم باید 4 برابر پول می‌دادیم.

وی در مورد قرارداد نویدکیا گفت: محرم اسطوره باشگاه سپاهان است اما در خصوص قراردادش اجازه دهید هر زمان که با او به توافق رسیدیم قراردادش را هم اعلام خواهیم کرد.

مدیرعامل سپاهان در مورد نتایج این تیم گفت: هنوز اول راه هستیم و نمی‌توان گفت که به طور صد در صد از نتایج رضایت داریم.

خلیلیان در مورد اینکه سپاهان بیشتر از سقف قرارداد هزینه کرده است،‌تاکید کرد: هزینه‌ها بیشتر شده اما تعهدی که داده‌ایم باعث بالا رفتن مبالغ شده است. البته نظارت وجود دارد و خودمان در این مورد در حال پیگیری هستیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)