از داور بازی صبا شکایت کردیم

مرجع خبری پرسپولیس : سخنگوی باشگاه نفت آبادان گفت: اگر مذاکره باشگاه پرسپولیس با فونیکه‌سی صحت داشته باشد از این باشگاه شکایت می‌کنیم.

علیرضا خلیلی نیا در مورد شکایت این باشگاه از داور بازی با صبای قم اظهار داشت: ما به چند دلیل این شکایت را به کمیته داوران دادیم. امیدوار هستیم که اشتباه داور برای گرفتن پنالتی دقیقه ۹۵ برای صبا سهوی بوده باشد.

در روزی که صبا حرفی برای گفتن نداشت ما مساوی کردیم و این تساوی برای ما حکم شکست را داشت.

وی افزود: این مسابقه ۶ دقیقه هم وقت اضافه نداشت. بازی ایران با استرالیا که متوقف شده بود ۷ دقیقه وقت اضافه داشت اما بازی ما که اتفاق خاصی هم رخ نداد این همه وقت گرفته شد. سوت های بد زیاد دیگری هم زده شد. به طور کلی این هفته داورهای خوب نبود. آن از گل اول استقلال به مس که آفساید بود و آن هم از بازی پرسپولیس و داماش.

خلیلی نیا در ادامه در مورد اینکه گفته می شود باشگاه پرسپولیس با فونیکه‌سی مذاکره برای فصل بعد داشته است، گفت: تا جایی که می دانیم آقای رویانیان یک فرد اخلاق گرا است اما اگر مذاکره پرسپولیس با فونیکه‌سی صحت داشته باشد یک کار غیر اخلاقی صورت گرفته و به طور رسمی از باشگاه پرسپولیس شکایت می کنیم.

سخنگوی باشگاه نفت آبادان در خصوص اینکه چرا کاستا از فونیکه‌سی استفاده نمی کند و این بازیکن از شرایطش راضی نیست، گفت: حق با سرمربی تیم است و باشگاه هم برای نتیجه گیری از سرمربی انتظار دارد. فونیکه‌سی برای دو روز مرخصی گرفته بود اما دو روز اضافه تر ماند. از سویی کاستا روی بازی زمینی تاکید دارد درحالی که فونیکه‌سی احتیاج به توپ های هوایی دارد. در هر صورت این تشخیص سرمربی است که از چه بازیکنی استفاده کند.

وی در پایان در ارتباط با انتقادهایی که به جذب رضا خالقی فر می شود، گفت: زمانی که ما خالقی فر را جذب کردیم او مصدوم نبود و در تیم ما دچار مصدومیتی شد که ربطی به مصدومیت دو سال قبل او ندارد. این بازیکن ارزنده است و برای باشگاه ارزش دارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)