خبرگزاری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: به دلایل عجیب و غریب در نیم فصل اول نیمکت‌نشین شدم.

محسن خلیلی درباره شرایط تیم صبای قم، اظهار داشت: شرایط خوبی نداریم. چندین هفته است که نتایج خوبی نمی‌گیریم و برخی اوقات با بدشانسی هم روبرو بودیم. امیدوارم با پیروزی برابر مس در دیدار فردا، بتوانیم به لیگ بازگردیم.

وی درباره تغییر و تحولات کادر فنی خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است خود باشگاه قصد نداشت که گل‌محمدی از تیم جدا شود و خودش چنین تصمیمی گرفت. بعد از تغییراتی که تیم داشت و حضور صمد مرفاوی، متأسفانه نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم و روز به روز شرایط‌مان در جدول بدتر شد و از لحاظ روحی و روانی نیز بدتر شدیم. البته کادر فنی تمام تلاش خود را انجام داده و به هر حال فوتبال است و غیرقابل پیش‌بینی.

مهاجم تیم صبا درباره شایعاتی در خصوص نارضایتی او و جدایی‌اش از این تیم یادآور شد: نمی‌دانم چرا چنین مسائلی مطرح شده است. به هر حال در نیم فصل اول به دلایل عجیب و غریب بازی نکردم. دنبال هر موضوعی که گشتم نتوانستم دلیل منطقی‌ پیدا کنم. بازی نکردنم فنی نبود، زیرا اگر اینگونه بود باید دو بازی انجام می دادم و بعد نیمکت‌نشین می‌شدم. آدم خوش‌بینی هستم و همیشه روبرو را نگاه می‌کنم و به پشت سر کاری ندارم. امیدوارم درهر صورت در نیم فصل دوم شرایط برای من و صبا بهتر باشد.

وی درباره مشکلات مالی صبا گفت: متأسفانه باشگاه در شرایط مالی خوبی قرار ندارد. بازیکنان قدیمی 10 درصد پول خود را گرفته‌اند و کمی این مسائل بازیکنان را آزار داده است. نتایج تیم هم خوب نبوده است. به هر حال همه چیز به بازی با مس برمی‌گردد. اگر بتوانیم در این بازی نتیجه بگیریم شوک روحی خوبی به تیم وارد می‌شود و می‌توانیم به شرایط آینده تیم امیدوار باشیم اما عدم نتیجه‌گیری در کرمان راه را دشوار خواهد کرد. تیم ما پتانسیل و بازیکنان خوبی دارد که در ابتدا برای صدر جدول تلاش می‌کردیم، اما تیمی که به بحران می‌رود شرایط دشواری پیدا می‌کند. امیدارم هر چه زودتر از این بحران خارج شویم.

مهاجم صبا در مورد اینکه او یک پرسپولیسی است و صمد مرفاوی یک استقلالی، و آیا مشکلی در این زمینه وجود ندارد، گفت: زمانی که این مسائل را می‌شنوم خنده‌ام می‌گیرد. فکر نمی‌کنم چیز خاصی باشد. صمد مرفاوی سال‌ها است که از استقلال رفته و محسن خلیلی نیز چندین سال است که در پرسپولیس بازی نمی‌کند. این موضوع به خاطره‌ها پیوسته است. هم‌اکنون ما نیاز به کمک یکدیگر داریم. فکر کردن در مورد این مسائل بچه‌گانه است و در مغز من و مرفاوی نمی‌گنجد.

خلیلی با اشاره به نیمکت‌نشینی‌اش یادآور شد: به نظر مرفاوی احترام می‌گذارم. زمانی که او آمد من نیمکت‌نشین بودم و طبیعی است که او هم باید از بازیکنانی استفاده می‌کرد که بازی می‌کردند. سعی کردم نظر او را عوض کنم اما متأسفانه دو هفته پیش آسیب‌دیدگی جزئی پیدا کردم و یک هفته از مسابقات دور بودم و در برابر بازی با راه‌آهن 20 دقیقه به میدان رفتم.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره خوشحالی مازیار زارع پس از به ثمر رساندن گل ملوان مقابل پرسپولیس، تصریح کرد: مازیار یکی از دوستان خوب من است. فکر می‌کنم جو حاکم در ورزشگاه باعث شده تا او اینگونه شادی کند. البته من بازی را ندیدم اما در خبرها خواندم. شادی پس از گل یک مسئله شخصی است. من در پرسپولیس خاطرات خیلی خوشی داشتم و شرایط بی‌نظیری را تجربه کردم. در بازی برابر پرسپولیس پس از به ثمر رساندن گل حال و هوای عجیبی پیدا کردم و شرمنده هوادارانی شدم که مرا تشویق می‌کردند. این مسائل باید در بین تماشاگران و بازیگران حل شود و حساسیت‌ها کمتر شود.

وی درباره بازگشت به پرسپولیس تصریح کرد: یک پرسپولیسی همیشه دوست دارد به تیم سابقش بازگردد. شرایط در پرسپولیس کاملاً متفاوت است. شما ببینید مهدوی‌کیا در استیل‌آذین و داماش چندان موفق نبود اما در 37 سالگی در پرسپولیس چه نقشی را ایفا می‌کند همچنین علی کریمی نیز اینگونه است. من همواره با پرسپولیس زندگی کردم و دوست دارم اگر شرایط فراهم باشد بازگردم. آرزوی بازی کردن در این تیم را دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)