دوشنبه 14 اردیبهشت(20:59)

مرجع خبری پرسپولیس: مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس که پس از ماهها دوري از ميادين مسابقه توانست بار ديگر در جمع ملي پوشان قرار بگيرد بعد از پايان رقابت‌هاي ليگ با پيشنهادات جالب توجهي را به رو شده است.  

محسن خليلي گفت: با پايان مسابقات ليگ هنوز رقابت‌هاي جام حذفي و بازيهاي آسيايي را پيش رو داريم که هر کدام از اهميت بالايي برخوردارند.

خليلي ادامه داد: خوشبختانه در جام حذفي با شکست سپاهان که سخت ترين حريف محسوب مي شد يک قدم به قهرماني نزديک تر شده ايم همچنين در رقابت‌هاي باشگاه‌هاي آسيا با کناره گيري الشارجه کار کمي آسوده تر شد. با از دست دادن قهرماني ليگ برتر براي کسب اين عنوان در جام حذفي و حتي جام باشگاه‌هاي آسيا مصمم تر هستيم.

وی با اشاره به پيشنهاداتي که به دستش رسيده است، تصريح کرد: بعد از پايان رقابت‌هاي ليگ برتر از طرف چند باشگاه به طور رسمي پيشنهادات جالب توجهي به دستم رسيده که بررسي آنها را به بعد از جام حذفي موکول کرده ام اين پيشنهادات از طرف چند باشگاه داخلي و اماراتي بوده است.

خليلي خاطرنشان کرد: هنوز جوابي به اين در خواست ها نداده ام و ترجيح مي دهم نامي از آنها نبرم البته هر گونه تصميم گيري ام به وضعيت پرسپوليس بستگي دارد و اولويتم اين تيم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)