پرسپولیس نیوز : مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال ستاره‌های زیادی دارد اما پرسپولیس بازیکنان جوانی دارد که می‌توانند به کمک این تیم بیایند.

محسن خلیلی  در مورد آخرین وضعیت خودش پس از اینکه دیگر در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا نمی‌کند،‌ اظهار داشت: یک ماه و نیم پیش حسین عبدی نزد من آمد و گفت درخشان اعلام کرده چون نمی‌تواند از من در تمرینات گروهی استفاده کند زشت است که در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کنم. واقعاً بهانه بهتر از این نمی‌شود. فعلاً انفرادی تمرین می‌کنم تا ببینم تکلیفم چه می‌شود.

وی ادامه داد: نکته جالب اینجاست که تمام تیم‌های ما دنبال مهاجم خارجی هستند در حالی که مهاجمان خارجی که به ایران می‌آیند درجه یک نیستند. در این حال بازیکنان ایرانی باید خانه‌نشین شوند.

مهاجم پیشین پرسپولیس در مورد دربی روز یک‌شنبه آینده این تیم و استقلال خاطرنشان کرد: ابن بازی شرایط خاصی دارد و نمی‌شود گفت که چه تیمی نسبت به دیگری بهتر است. تجربه استقلالی‌ها بیشتر است و ستاره‌های زیادی دارد اما پرسپولیس هم بازیکنان جوانی دارد که می‌توانند به کمک این تیم بیایند.

خلیلی در واکنش به اینکه خیلی‌ها معتقد هستند استقلال به راحتی می‌تواند پرسپولیس را شکست بدهد، گفت: اصلاً اینطور نیست، یعنی آنقدر کیفیت دربی در چند سال گذشته پایین آمده که نمی‌شود این پیش‌بینی را انجام داد. امیدوارم یک‌شنبه دیگر از آن بازی‌های خسته کننده خبری نباشد.

وی درباره اینکه چرا بازی‌های پرسپولیس و استقلال بیشتر صفر – صفر می‌شود، خاطرنشان کرد: هر دو تیم نتیجه‌گرا شده‌اند و به خاطر همین فوتبال بی‌کیفیتی ارائه می‌دهند. استرس زیادی در این مسابقه وجود دارد و به خاطر همین معتقدم بازی بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد.

مهاجم پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند چه کسی در دربی موفق به گلزنی شود، اظهار داشت: فرقی نمی‌کند که چه کسی گلزنی کند مهم این است که دو تیم فوتبال خوبی بازی کنند و مردم را راضی به خانه‌هایشان بفرستند. با این حال دوست دارم هادی نوروزی در این بازی گلزنی کند چون هم انگیزه زیادی دارد و هم اگر گل بزند می‌تواند به استقلالی‌ها عدد 4 را نشان بدهد، چون پیش از این 3 گل به استقلال زده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)