مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که کانون هواداران تراکتورسازی تبریز عصر امروز خبر امضای قرارداد داخلی با محسن خلیلی مهاجم پرسپولیس را روی خروجی قرارداد نزدیکان شماره 9 سرخپوشان پایتخت این خبر را تکذیب می کنند.

 

به گزارش اختصاصی مرجــــع خبری پرسپولیس؛ سایت کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز در حالی عصر امروز خبر امضای قرارداد داخلی با محسن خلیلی را منتشر کرده که مهاجم پرسپولیس در حال حاضر در تهران است و هیچ مذاکره ای با مسئولان تیم تبریزی نداشته.

 

یکی از نزدیکان شماره 9 پرسپولیس با تکذیب خبر امضای قرارداد این بازیکن با تراکتورسازی به خبرنگار مرجع خبری پرسپولیس گفت: «خلیلی در حال حاضر در تهران است و قراردادی با باشگاه تراکتورسازی تبریز امضا نکرده هر چند تماس هایی از سوی این باشگاه با آقای لیگ هفتم گرفته شده است»

 

خلیلی از بی تفاوتی مسئولان باشگاه پرسپولیس دلخور است با این وجود روز سه شنبه برای تمدید قرارداد به دفتر حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس خواهد رفت. خلیلی از دو باشگاه اماراتی و ترکیه ای پیشنهاد دارد.

 

 

باشگاه تراکتورسازی تبریز این روزها با بلاتکلیفی مدیریتی روبرو است و حضور کمرنگی در فصل نقل و انتقالات دارد. آن ها تا کنون تنها با مرتضی اسدی از صبای قم قرارداد همکاری امضا کرده اند و تا زمان مشخص شدن وضعیت مدیریتی این باشگاه امیدی به امضای قرارداد های جدید ندارند.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)