مرجع خبری پرسپولیس : اما از محسن خليلي نامي در ميان نيست و كم كم مي‌رسيم به شايعه‌اي كه چند ماه پيش بر سر زبان‌ها افتاد و خبر مي‌داد كه دايي ديگر اعتقادي به خليلي ندارد.

 

 از آن روزهايي كه تا خليلي گل نمي‌زد آزادي و سكونشين‌هايش شور پيروزي را به دل راه نمي‌دادند، خيلي دور شده‌ايم. آنقدر كه همه چيز شده مثل يك خاطره و آن هم روزهاي زيادي است كه پشت سايه سنگين همان مصدوميت لعنتي دارد خاك مي‌خورد و آخرش تاواني است كه محسن خليلي مي‌دهد.

 

 خليلي از آن روز، شد ستاره افول كرده و براي مرگ فوتبالش، هر روز مرثيه مي‌خواندند. تا روزي كه برگشت؛ هرچند شايد خيلي ديرتر از انتظارها. دوباره پرسپوليس بود و بازيكني كه ديگر به اندازه روزهاي پيش از آن مورد اعتماد نبود و به جاي آنكه با گل‌هايش دل هواداران را تا آسمان ببرد، يك گوشه روي نيمكت كز كرده بود و البته صداي اعتراضش را هرگز نشنيديم.

 

 

 مثل همين روزها كه روزه سكوت گرفته و به انتظار نشسته تا سرنوشت، روزهاي نيامده را برايش رقم بزند. جز آن فينال پر از حسرت- البته براي خليلي و نه پرسپوليس- در هفته‌هاي انتهايي فصل نهم ليگ بيش از قبل در تركيب پرسپوليس مي‌ديديمش و چيزي نمانده بود تا اوج گرفتن دوباره‌اش اما حالا كه داريم مي‌رسيم به فصل تازه، پرسپوليس انگار محسن خليلي را از ياد برده. هر روز مي‌شنويم كه دايي به فلان كشور رفته تا مهاجم خارجي بياورد و باشگاه هم آخرين بار، جذب دو مهاجم سرشناس را وعده داده اما از محسن خليلي نامي در ميان نيست و كم كم مي‌رسيم به شايعه‌اي كه چند ماه پيش بر سر زبان‌ها افتاد و خبر مي‌داد كه دايي ديگر اعتقادي به خليلي ندارد

 

. چيزي كه خود محسن خليلي هنوز باورش نكرده: «من و دايي رابطه خوبي با هم داريم و هيچ مشكلي بين‌مان نيست.» او البته تمايلي به حرف زدن در اين باره ندارد و روزه سكوت‌اش را هم نمي‌خواهد بشكند: «تصميم گرفته‌ام فعلا حرف نزنم. يعني تا روزي كه تكليف‌ام روشن شده حرف نمي‌زنم.

 

 چند وقت هم ايران نبودم و طبيعي است كه وقتي نبودم نمي‌توانستم با باشگاه صحبت كنم ولي احتمالا از فردا، پس فردا بايد بروم به باشگاه براي مذاكره.» خودش هم البته به اين مذاكره و نتيجه‌اش خيلي مطمئن نيست. هر چه باشد او مي‌داند كه باشگاه غلامرضا رضايي را گرفته و محمد رضا خلعتبري هم شايد بيايد.

 

 از طرف ديگر علي دايي هم سفر اروپايي‌اش به قصد پيدا كردن مهاجمي كه مي‌خواهد را خيلي وقت است شروع كرده و بيشتر مي‌خواهد از قاره سبز يا آمريكاي لاتين مهاجم بياورد و بازيكن ايراني انتخاب آخر اوست. براي همين است كه خليلي در سكوت منتظر نشسته تا ببيند باشگاه اصلا تمايلي به ادامه همكاري دارد يا نه.

 

 قبلا شنيده بوديم كه اگر باشگاه مهاجم جديد جذب كند، محسن خليلي حاضر به ماندن نيست و حالا از زبان خود او مي‌شنويم كه: «به هرحال باشگاه دارد بازيكنان مورد نظرش را مي‌گيرد و من هم بازيكن آزاد هستم. براي تمديد قرارداد بايد باشگاه بخواهد و مذاكره كنيم.

 

 من منتظرم ببينم آنها چه تصميمي مي‌گيرند. دو سه پيشنهاد هم دارم كه فعلا بررسي شان نكرده‌ام. انتخاب اول من هنوز هم پرسپوليس است و اگر باشگاه نخواهد يا توافق نكنيم، آن وقت پيشنهادهايم را بررسي مي‌كنم. بيشتر از اين هم براي گفتن، حرفي ندارم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)