مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن ابراز گلایه از دایی و استیلی گفت: تصمیم دایی در کنار گذاشتن من از پرسپولیس باعث شد که مسیر زندگی و سرنوشتم عوض شود.

 

محسن خلیلی ضمن بیان این مطلب در خصوص شرایط تیم پرسپولیس گفت: به نظر من تیم پرسپولیس پیش از شروع فصل مشکلات زیادی داشت و بیشتر مشکلات این تیم به فشارهای روحی و روانی به ویژه روی کادر فنی بازمی گشت.

وی با اشاره به اینکه هواداران تیم فوتبال پرسپولیس با نوع انتخاب حمید استیلی به عنوان سرمربی این تیم مخالف بودند، افزود: پیش از آغاز رقابت‌های این فصل لیگ برتر، اختلافات بین کادر فنی و مدیریت پیشین تاثیرات منفی زیادی داشت به طوریکه هنوز هم شاهد تبعات آن اختلافات در باشگاه پرسپولیس هستیم.

 

 

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دلیل کنار گذاشته شدنش از این تیم توسط علی دایی خاطر نشان کرد: در آن فصل وقتی تیم کارش را با “کرانچار” شروع کرد من تا نیم فصل نتوانستم برای پرسپولیس بازی کنم. بعد از آمدن علی دایی فرصت بیشتری به من داده شد و توانستم بیشتر بازی کنم.

 

خلیلی یادآور شد: من در آن زمان در یک نیم فصل و جام حذفی که برای پرسپولیس بازی کردم توانستم 11 گل بزنم. گل‌هایی که اکثر آنها حساس و تاثیرگذار بود. آن گل‌ها نشان داد که من از آمادگی خوبی برخوردارم. این درحالی بود که من بدنسازی پیش از شروع فصل را بدلیل مصدومیت از دست داده بودم.

 

وی همچنین خاطر نشان کرد: خیلی دوست داشتم که در فصل بعد با یک بدنسازی خوب برگردم به روزهای اوجم اما سلیقه دایی این بود که از پرسپولیس جدا شوم. تصمیم دایی باعث شد که مسیر زندگی و سرنوشت من عوض شود.

 

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این جمله که ” در خیلی از مواقع تصمیم یک فرد روی سرنوشت بقیه اثر می گذارد”، ادامه داد: اینکه دایی مرا نخواست سلیقه‌اش بوده و من برای تصمیم او احترام قائلم. البته من خرده‌ای به دایی نگرفتم اما ناراحت شدم چون به دلیل دوستی که بین ما وجود داشت، او می توانست مرا فرا خوانده و درباره دیدگاهش با من صحبت کند نه اینکه تصمیم و نظرش را درباره خودم از روی یکی از سایت‌ها متوجه شوم.

 

وی تاکید کرد: تصمیم دایی باعث شد که من دو سال بدنسازی پیش از شروع فصل را از دست بدهم ضمن اینکه با کنار گذاشته شدن از پرسپولیس به نوعی بازگشتم به تیم ملی را نیز از دست دادم، البته در این وسط برخی‌ها شیطنت‌هایی کردند که دوستی بین من و دایی را خراب کنند.

 

خلیلی تاکید کرد: دایی فکر می کرد با کنار گذاشتن من و گرفتن مهاجمان جدید تیمش رویایی می شود. در آن زمان دایی احساس می کرد مهاجمانی که می خواهد جذب کند بهتر از من بوده و کارایی لازم را ندارم و شاید فکرش را نمی کرد که بهتر از من را نتواند به تیم بیاورد.

 

وی افزود: وقتی یک مربی بازیکنی را به دلایل فنی کنار می گذارد تفکرش این است که جایگزین بهتری داشته و یا بازیکن بهتری را جذب کند. در مجموع انتظار کنار گذاشته شدن از تیم را با توجه به 11 گلی که در لیگ و جام حذفی زده بودم، نداشتم.

 

مهاجم پیشین تیم استیل آذین با اشاره به مذاکره‌اش با حمید استیلی پیش از آغاز فصل یازدهم لیگ برتر، افزود: من پیش از شروع فصل نیز با استیلی در خصوص بازگشتم صحبت کردم و او نیز عنوان کرد نیازی به محسن خلیلی ندارم و همچنین تاکید کرد، در خط حمله بازیکنان خوبی دارم و هیچ وقت از این نظر مشکلی برایم به وجود نمی آید.

 

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد خط حمله این تیم در رقابت‌های این فصل لیگ برتر گفت: برای همه مشخص است که خط حمله تیم پرسپولیس در این فصل عملکرد قابل دفاعی ندارد. شما اگر به آمار گلزنی تیم فوتبال پرسپولیس نگاه کنید می بینید که علی کریمی 4 گل زده و همچنین جواد کاظمیان نیز چهار گل‌زده که سه تای آن در یک بازی بوده است. من در اولین فصلی که برای پرسپولیس توپ زدم به تنهایی 18 گل برای این تیم به ثمر رساندم.

 

وی در خاتمه تصریح کرد: من به عنوان یک هوادار تیم پرسپولیس و بازیکنی که در این تیم بازی کرده آرزو می کنم همیشه سربلندی و موفقیت‌های تیم فوتبال پرسپولیس را ببینم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)