پس از تمدید قرارداد

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ‌با دادن تخفيف ويژه در هنگام عقد قرارداد ثابت كردم كه به خاطر پول در پرسپوليس بازي نمي‌كنم.

محسن خليلي پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپوليس خاطرنشان كرد: خوشحال هستم كه توانستم قراردادي جديد با پرسپوليس به امضا برسانم. همواره براي من اولويت

اول، تمديد قرارداد با پرسپوليس و حضور در اين تيم است؛ حالا هر سالي كه مي‌خواهد باشد.
وي افزود: در قرارداد من پول معني نداشت. با دادن تخفيف ويژه‌اي در هنگام عقد قرارداد ثابت كردم كه به خاطر پول در پرسپوليس بازي نمي‌كنم. مي‌توانيد از مسئولان باشگاه‌ بپرسيد با چه مبلغي به دنبال جذب من بودند اما من با تخفيف قابل توجهي تنها بازيكني هستم كه نسبت به فصل قبل كمتر پول گرفتم تا در پرسپوليس بمانم.
خليلي در خصوص شرايط تمرينات پرسپوليس اظهار داشت: بايد قبول كرد با شرايط نرمال، تمرينات را شروع نكرديم و با نبود سرمربي دچار ضرر شديم كه متاسفانه اين مورد در فوتبال ايران امري طبيعي است. ما هنوز حرفه‌اي نشد‌ه‌ايم.
مهاجم پرسپوليس درباره حضور مهاجمان جديد اين تيم عنوان كرد: همه به خاطر پرسپوليس بازي مي‌كنند و مهم اين نيست كه چه فردي گل مي‌زند يا چه فردي گل مي‌سازد. اول و آخر اين است كه پرسپوليس به جايگاه اصلي‌اش در ليگ برتر برسد. ما همه عضو كوچكي از اين باشگاه‌ بزرگ هستيم.
اين بازيكن يادآور شد: رقابت در هر تيم جايگاه خودش را دارد اما اگر رفاقت نباشد فايده‌اي ندارد. چرا كه در اين صورت تيم وارد حاشيه‌ مي‌شود.
خليلي در خصوص تست پزشكي خود گفت: به خاطر حواشي و صحبت‌هاي اخير مخصوصا پس از مصدوميتم در ديدار مقابل كره شمالي اين كار را انجام دادم و از انصاري‌فرد خواهش كردم تا اين موضوع را شرط تمديد قرارد من بگذارد.

از نظر فني و بدني و آمادگي جسماني هيچ مشكلي ندارم و با سلامتي كامل به دنبال خدمت به پرسپوليس خواهم بود.
وي درباره قراردادش تاكيد كرد: قراردادم يك ساله است و اميدوارم بتوانم به هدف‌هايي كه در باشگاه پرسپوليس به آن نرسيدم در سال جاري برسم.
مهاجم پرسپوليس در خصوص خريدهاي فصل جاري باشگاه گفت: در مورد خريدها من نبايد حرفي بزنم اما بازيكنان جوان؛ باانگيزه و جوياي نامي را جذب كرده‌ايم و اميدوارم آنها بتوانند براي پرسپوليس مفيد باشند تا تيمي هجومي و خطرناك داشته باشيم.
خليلي در خصوص طلبش از باشگاه پرسپوليس اظهار داشت:‌ با انصاري فرد و هيات مديره پرسپوليس صحبت و بدون دريافت پول قراردادم را امضا كردم. قرار شد در 4 روز آينده ابتدا طلب 70 ميليوني من پرداخت شود و سپس 40 درصد از قراردادم را بدهند.
وي تصريح كرد: نياز به حمايت هواداران دارم. هيچ وقت فراموش نمي‌كنم پس از بازگشت از آلمان آنها مرا چگونه مورد لطف خود قرار دادند. اميدوارم باز هم بتوانم با حمايت هواداران فردي موثر در ليگ نهم باشم و با گلزني‌هايم آنها را شاد كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)