مرجع خبری پرسپولیس : محسن خليلي مثل بازي با سپاهان در تركيب اصلي پرسپوليس قرار نگرفت و از اين مساله هم خيلي راضي به نظر نمي‌رسيد اما همان 23 دقيقه بازي هم برايش كافي بود تا شايستگي‌ها و شم گلزني‌اش را به نمايش بگذارد. نيمكت‌نشيني‌هاي او در زمان كرانچار باعث شد تا نتواند در جمع مدعيان آقاي گلي قرار بگيرد.

 

از فصلي كه پشت سر گذاشتيم شروع كن.
به نظرم بسيار پر فراز و نشيب بود و هيچ وقت تا اين حد نوسان نداشت و در واقع تنها مرهمي كه روي نتايج نه چندان خوب ما گذاشته شد، همين قهرماني جام حذفي بود.

 

 از اينكه در تركيب قرار نداشتي ناراحت بودي؟
من در تبريز بازي خوبي برابر گسترش فولاد انجام دادم، موقعيت‌سازي كردم، فقط گل نزدم و شايد خراب كردن پنالتي‌ هم مزيد بر علت شد. به همين دليل برابر سپاهان يك دقيقه هم از من استفاده نشد و در بازي بعد هم در تركيب اصلي قرار نگرفتم اما خوشحالم كه هواداران بعد از بازي برگشت گفتند محسن خليلي هنوز هم بوي گل مي‌دهد.

 

دليل اين فراز و نشيب‌ها چه بود؟
خيلي چيزها، حفظ نكردن بازيكنان سال گذشته كه جواب داده بودند، پر شدن ليست تيم، دير اضافه شدن كادر فني، در اختيار نبودن تمام بازيكنان در زمان بدنسازي، پرداخت نشدن به موقع مطالبات و …

 
با اين همه مشكل پرسپوليس يك جام را گرفت.
بله، دليلش حضور آقاي كاشاني بود كه با بازگشت ايشان حاشيه‌ها كم و پرداخت‌ها به موقع شد اما وقتي بناي ساختماني از ابتدا خراب باشد، در آخر نمي‌توان انتظار ساختمان زيبايي داشت. پرسپوليس به همان دلايلي كه گفتم خوب آماده مسابقه‌ها نشد اما خدا را شكر قولي كه به هواداران داده بوديم عملي شد و ان‌شاءالله با برطرف كردن نقاط ضعف، تيم بهتري در فصل آينده خواهيم داشت.

پس قراردادت را تمديد مي‌كني؟
اگر تصميم نداشتم بمانم هيچ وقت در رسانه تصويري نمي‌گفتم گزينه اولم پرسپوليس است. من الان هم مثل سال گذشته بازيكن آزاد هستم. پارسال با اينكه پيشنهادهاي بهتري داشتم در پرسپوليس ماندم چون يك سال برايشان بازي نكرده بودم و مديونشان بودم.

امسال چندتا گل زدي؟
با جام حذفي حدود 11 گل، فكر كنم با شرايطي كه برايم پيش آمد، گل‌هاي قابل توجه و امتيازآوري را زدم. الان هم دوست دارم با باشگاه به توافق برسم و باز هم بتوانم با گل‌هايم باعث شادي هواداران شوم.

گفته مي‌شود باشگاه با باقري و شيث تمديد كرده‌، چرا با تو تمديد نكردند؟
عجله‌اي نيست، آنها هم هنوز ثبت نكرده‌اند، من هم منتظر مذاكره با آنها هستم.

 

به نظر خودت همينطور هم هست؟
ببينيد اگر محسن خليلي تمركز داشته باشد و به او اعتماد كنند، هم گل مي‌زند و هم گلسازي مي‌كند.

حالا با اين بضاعت مي‌توان در آسيا نتيجه گرفت؟
اگر نتايج امسال را در نظر بگيريم چنين ادعايي منطقي نيست. ما نقاط ضعفي داريم كه اميدوارم با جذب بازيكنان خوب، در ليگ قهرمانان آسيا هم موفق باشيم.

صحبت خاصي داري؟
من به همه هواداران اين قهرماني را تبريك مي‌گويم و نوش جانشان باشد. انتظار هم دارم مثل سالي كه قهرمان شديم، مديريت باشگاه دچار تغييرات نشود و با حمايت از آقاي كاشاني، برنامه‌ريزي خوبي براي پرسپوليس در فصل آينده صورت گيرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)