چهارشنبه 26 فروردین(11:26)

مرجع خبری پرسپولیس : محسن خليلى با پاس على كريمى توانست اولين گلش را پس از بازگشت به ميادين به پيكان

 بزند. او كريمى را بازيكن بزرگى مى داند و معتقد است سرمربى كه كريمى را در اختيار دارد، سرمربى خوشبختى خواهد بود. خليلى تلاش مى كند بازى هاى خوب فصل گذشته اش را تكرار كند و دوباره به تيم ملى دعوت شود. گفت وگو با وى را بخوانيد:
pnnc • بازى با پيكان چطور بود؟
پيكان مقابل ما تيم دست و پا بسته اى نبود و فوتبال با برنامه اى را به نمايش گذاشت اما بچه هاى ما با دوندگى هاى خود جلوى حركات تاكتيكى آنها را گرفتند. فرق ما با پيكان اين بود كه از موقعيت هاى خود به خوبى استفاده كرديم. در فوتبال هم هر كسى از موقعيت هايش استفاده كند برنده مى شود.

pnnc • در اين بازى مستحق پيروزى بوديد؟
نمى شود گفت ما كاملاً برتر بوديم. ما فرصت داشتيم و آنها هم موقعيت داشتند. خوشبختانه ما از موقعيت هايى كه داشتيم استفاده كرديم.


pnnc • در اين بازى پس از مدت ها مصدوميت كه از ميادين دور بودى اولين گل خودت را زدى.

تلاش همه بازيكنان بود. خدا را شكر كه زحمت بچه ها را پاسخ دادم و پاس خوب على كريمى كه مرا در موقعيت خوبى قرار داد را به گل تبديل كردم.
 

pnnc • على كريمى اين روزها براى پرسپوليس همه كار مى كند. درباره او چه نظرى دارى؟
هر تيمى كه على كريمى را داشته باشد دغدغه خاطرى ندارد. سرمربى كه او را دارد، سرمربى خوشبختى است. على كريمى براى پرسپوليس وسط زمين يك تنه بازيسازى مى كند و هافبك هاى ديگر ما هم بازى حريف را تخريب مى كنند. انشاءالله بتوانيم با يكديگر پرسپوليس هميشگى كه هواداران دوست دارند را بسازيم و حرف هاى زيادى در آسيا داشته باشيم.

pnnc • بهترين رتبه اى كه در اين فصل كسب خواهيد كرد؟
مقام سومى دور از دسترس نيست. خيلى اميدواريم كه سهميه آسيايى كسب كنيم. البته كار خيلى سخت شده اما ما محكوم به گرفتن ۶ امتياز از ۲ بازى آينده هستيم تا دل هواداران تيم را شاد كنيم.

pnnc • بازى با استقلال اهواز را چطور پيش بينى مى كنى؟
طبيعى است كه بازى سختى باشد چون در خانه حريف است و هر تيمى هم دوست دارد جلوى پرسپوليس بهترين بازى اش را انجام دهد. استقلال اهواز نيز شرايط بحرانى دارد و مثل ما نياز مبرم به اين ۳ امتياز دارد. فكر مى كنم بازى سنگين و قشنگى شود.

pnnc • براى جام حذفى چه برنامه اى داريد؟
جام حذفى ميانبرى براى رسيدن به آسياست به همين دليل برنامه هاى خاصى براى اين بازى ها داريم تا قهرمان شويم. البته اولين بازى ما دشوار و سنگين است و اگر سپاهان را ببريم براى قهرمانى خواهيم رفت.

pnnc • در رابطه با حضور مايلى كهن در تيم ملى چه نظرى دارى؟
انتخاب يك مربى ايرانى كاملاً عاقلانه بود. درست است كه كارمان سخت است و شرايط بحرانى است اما آقاى مايلى كهن نشان داده شناخت كاملى از فوتبال ما دارد و مرد روزهاى سخت است و مى تواند در اين شرايط به تيم ملى ايران كمك كند. همه بايد از تيم ملى حمايت كنند و دست به دست هم بدهيم تا به جام جهانى صعود كنيم و از اعتبار فوتبال ايران در آسيا دفاع كنيم.

pnnc • با وجود مايلى كهن چقدر شانس حضور در تيم ملى دارى؟
همه فوتباليست ها مثل سرباز در خدمت تيم ملى هستند و من هم مثل بقيه اگر دعوت شوم با تمام وجود در خدمت تيم ملى كشورم خواهم بود.

pnnc • تيم ملى چقدر شانس صعود به جام جهانى دارد؟
هنوز شانس داريم. درست است كه شانسمان كمرنگ شده اما ايرانى ها نشان داده اند مرد روزهاى سخت هستند و هميشه كارهاى بزرگى انجام مى دهند. راه سخت است اما اميدوارم با همت بچه ها، درايت كادرفنى و دعاى خير مردم اين راه سخت را طى كنيم و به جام جهانى برويم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)