مرجع خبری پرسپولیس : اتفاقاتی که پس از شکست پرسپولیس مقابل پیکان در این باشگاه رخ داد و کرانچار را تا آستانه اخراج برد باعث شده تا کادر فنی هم در تفکرات خود به خصوص برای دربی تغییراتی را ایجاد کند
یکی از این مسائل استفاده از محسن خلیلی در ترکیب اصلی است. بازیکنی  که هر وقت مقابل استقلال بازی کرده گل زده و از این جهت حضورش فشار روانی زیادی روی مهاجمان حریف به وجود می‌آورد.

این مسأله را کرانچار نمی‌داند اما عبدی که خودش بارها در دربی حاضر بوده به خوبی درک می‌کند و می‌داند بودن بازیکنان اینچنینی تا چه حد برای تیمش مثمرثمر خواهد بود. خلیلی این روزها بسیار آماده در تمرین‌ها نشان می‌دهد تا جای هیچ توجیهی برای کادر فنی باقی نگذارد. اما شکل استفاده از او در دربی هم بسیار اهمیت دارد.

اگر کرانچار و عبدی بخواهند از او به عنوان بازیکن تعویضی استفاده کنند به نظر تصمیم اشتباهی گرفته‌اند، چون عبدی می‌داند دربی دربی است و اگر از ابتدا بازیکن در شرایط بازی قرار بگیرد کارآیی‌اش بیشتر و بهتر می‌شود.

به هر حال از آنجا که اهمیت دربی بسیار زیادتر است از آنچه تصور می‌شود، مربیان دو تیم برای انتخاب بهترین نفرات خود باید تمامی شرایط را در نظر بگیرند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)