مرجع خبری پرسپولیس : محسن خلیلی مهاجم تیم پرسپولیس هنوز برای تمدید قرارداد خود با پرسپولیس هنوز به باشگاه نرفته و حتی مدعی شده است که از سوی باشگاه پرسپولیس هیچ تماسی با او گرفته نشده است.

اما عباس علیپور رئیس روابط عمومی پرسپولیس عنوان می کند که باشگاه پرسپولیس به فکر این بازیکن است و تماس های تلفنی با او داشته اند اما به دلیل پیشنهادات از خارج از کشورش او را راحت گذاشتند تا بهترین تصمیم را بگیرد.

 

علیپور می گوید:«ایشان بازیکن آزاد است و خودش می تواند در مورد آینده اش تصمیم بگیرد. ما با او تماس تلفنی داشتم اما گویا چند پیشنهاد دارد که دو پیشنهاد از تیم های خارج از کشور است. تیم هایی از ترکیه و امارات که گویا اولویت اول خلیلی به حساب می آید ما ظرف دو روز آینده با او جلسه خواهیم داشت و برای تمدید قرارداد مذاکره می کنیم. اگر خلیلی پیشنهاد باشگاه را بپذیرد قراردادش تمدید می شود و در کنار ما فصل بعد خواهد بود.»

 

اما ظهر امروز از رسانه های تبریز خبر رسیده محسن خلیلی با امضای قرارداد داخلی به باشگاه تراکتورسازی تبریز پیوسته است .

 

اما با صحبت های مطرح شده در خصوص پیوستن اشپیتیم آرفی به استقلال و عدم موفقیت در جذب خلعتبری و انصاری فرد بعید به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس از تمدید قرارداد با محسن خلیلی صرف نظر کرده باشد .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)