یکشنبه 16 فروردین(11:50) 

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي گلزني‌ دوباره و شادي هواداران لحظه‌شماري مي‌كنم.

محسن خليلي اظهار داشت: بازي خوبي را برابر صبا انجام نداديم و همين مورد باعث شد حريف از كمترين موقعيت خود بهترين استفاده را ببرد.
وي اضافه كرد: پس از رفع كامل مصدوميتم براي گلزني مجدد لحظه‌شماري مي‌كنم. مي‌دانم هواداران از من توقع دارند. من وظيفه دارم به انتظارات آنها پاسخ مثبت دهم. سعي مي‌كنم تلاشم را چند برابر كنم تا به روزهاي درخشان فصل قبل بازگردم.
خليلي ادامه داد: تيم‌ها در ليگ برتر ايران به قدرت تهاجمي پرسپوليس پي برده‌اند و بعد از گل زدن در لاك دفاعي چند لايه فرو مي‌روند. اين موضوع در بازي با صبا هم ديده شد.
وي در خصوص بازي روز چهارشنبه مقابل الغرافه قطر گفت:

 در رقابت‌هاي آسيايي تيم‌ها زنگ تفريح نيستند. نتايج الغرافه در ديدارهاي گذشته پرفراز و نشيب بوده است. آنها مي‌دانند امتياز گرفتن در تهران و ورزشگاه آزادي كار هر تيمي نيست مخصوصا در برابر پرسپوليس كه هوادارانش هميشه جزو بهترين‌هاي آسيا هستند.
خليلي تصريح كرد: به همين دليل و با توجه به حساسيت بازي بايد با احتياط كامل به ديدار اين تيم قطري برويم و با تمام كردن كار در نيمه اول ضربه خود را وارد كنيم. البته كار سختي است ولي با توجه به انگيزه و پتانسيل پرسپوليس امكان پذير است.
اين مهاجم يادآور شد: اميدوار هستم در ديدار برابر الغرافه به ميدان بروم تا ضمن گلزني با يك پيروزي شيرين دل هواداران را مجددا بدست آوريم. مطمئن باشيد در ليگ برتر نيز جايگاه ما با تلاش بازيكنان و كادر فني بهبود خواهد يافت

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)