مرجع خبری پرسپولیس : با بازگشت زلاتكو كرانچار به تمرینات پرسپولیس احتمال نیمكت‌نشینی محسن خلیلی در دربی قوت گرفت.

 آمادگی بالای محسن خلیلی در تمرینات اخیر پرسپولیس باعث شده خیلی‌ها از جمله خود این بازیكن فكر كنند كه دربی بعد از مدت‌ها در تركیب اصلی تیمش قرار بگیرد اما بازگشت كرانچار به جمع سرخپوشان شانس خلیلی را برای نیمكت‌نشینی به شدت افزایش داد.

به این دلیل كه سرمربی كروات پرسپولیس اعتقاد زیادی به هادی نوروزی دارد و قصد دارد او را در نوك خط حمله تیمش در بازی با استقلال قرار دهد.

خلیلی در این ارتباط گفت: برای اینكه در دربی در تركیب ثابت تیم قرار بگیرم نهایت تلاشم را در تمرینات به كار گرفته‌ام و از هر حیث برای درخشش در این مسابقه آماده‌ام اما با توجه به بازگشت كرانچار باید نظر او را درخصوص فیكس بازی كردن من پرسید.

مهاجم گلزن پرسپولیس كه سابقه خوبی در باز كردن دروازه استقلال دارد اضافه كرد: بارها ثابت كرده‌ام كه راه گلزنی به استقلال را خوب بلدم و حتما كرانچار را در جریان این مسأله قرار خواهم داد ضمن اینكه سرمربی تیم اعتقاد دارد تیم مشكل گلزنی دارد و من می‌خواهم با اعتماد كرانچار در دیدار دربی به میدان رفته واگر خوب تغذیه شوم حتما با گل به مسابقات لیگ برخواهم گشت.

خلیلی درخصوص حریف دیرینه تیمش استقلال و نحوه بازی با این تیم نیز تصریح كرد: خوشبختانه آرامش به تیم ما برگشته و همه بازیكنان حساسیت بازی روز جمعه را درك می‌كنند از طرفی استقلال با نتایجی كه كسب كرده در بهترین وضعیت قرار دارد اما آنها نباید فكر كنند پیروز دربی خواهند بود بلكه تجربه ثابت كرده تیمی كه در دربی خودش را از پیش برنده می‌داند در این مسابقه كاری از پیش نخواهد برد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)