یکشنبه 30 فروردین(11:20) 

مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس در هفته اى كه گذشت و با قبول شكست مقابل استقلال اهواز رسماً ليگ قهرمانان آسيا را در فصل جديد از دست داد. تنها اميد پرسپوليس در اين روزها موفقيت در آسيا است. مازيار زارع هافبك ملى پوش پرسپوليس در بازى مقابل استقلال اهواز از زمين اخراج شد و خبرهايى مبنى بر درگيرى لفظى او با سپهر حيدرى شنيده مى شد.در آستانه ديدار پرسپوليس مقابل الغرافه و در رابطه با اتفاقات بازى هفته گذشته گفت وگويى با مازيار زارع داشتيم كه در ادامه مى خوانيد:
pnnc • بازى مقابل استقلال اهواز چطور بود؟
بازى بدى نبود. متأسفانه خيلى راحت بازى را به استقلال اهواز واگذار كرديم. اشكال ما اين بود كه خوب بازى نكرديم و موقعيت هايمان را يكى پس از ديگرى از دست داديم. به هر حال ما مستحق شكست نبوديم.


pnnc • دليل اينكه از ابتدا در تركيب قرار نگرفته اى چه بود؟
دليل خاصى نمى تواند داشته باشد. صلاحديد مربيان بود كه من يك نيمه براى تيم بازى كنم كه متأسفانه يك نيمه هم نشد. با اخراجم نتوانستم آن طور كه بايد و شايد در خدمت تيم باشم.

pnnc • شنيديم بعد از بازى بسيار عصبانى بودى و حتى در رختكن درگيرى لفظى با سپهر حيدرى پيدا كرده اى؟
مسأله اين قدر بزرگ نبود. يك جر وبحث عادى و كوچك بود كه خيلى سريع هم به پايان رسيد. در تمرين ديروز با سپهر صحبت كردم و اين نشان مى دهد مشكلى بين ما وجود ندارد و كسانى كه اين شايعات را بزرگ كرده اند تنها يك موضوع كوچك را براى به حاشيه كشيدن پرسپوليس بزرگ جلوه داده اند.

pnnc • با اين شكست رقابت هاى آسيايى سال آينده را از دست داديد
بله، با توجه به اين شكست و نااميدى در ليگ برتر در حال حاضر تمام فكر و ذكرمان مسابقات آسيايى است. به راحتى اين جام را از دست نمى دهيم.


pnnc • سه شنبه به مصاف الغرافه مى رويد. اين بازى چطور مى بينى؟
الغرافه تيم بسيار قدرتمندى است كه نسبت به ۲ حريف ديگر در اين گروه براى ما سخت تر بود. آنها در آزادى هم تيم ما را بسيار اذيت كردند و اكنون هم بدون شك در دوحه و درخانه تيم ميزبان كار آسانى در پيش رو نخواهيم داشت. مى توانيم با پيروزى مقابل الغرافه صعودمان را قطعى كرده و شانس بسيارى براى اول شدن در گروه پيدا كنيم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)