پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در شرایط فعلی و با اتفاقاتی که رخ داده باید به مدیریت باشگاه پرسپولیس دست مریزاد بگوییم؛ این مدیریت می‌تواند پرسپولیس را به ساحل آرامش برساند.

محسن خلیلی در گفت‌وگو با ایرنا، درباره جذب شهریار مغانلو توسط باشگاه پرسپولیس و اوضاع و احوال خط حمله این تیم اظهار داشت: مغانلو خرید بسیار خوبی بود. با توجه به که مهدی ترابی هم به پرسپولیس برگشته و محرومیت عیسی آل کثیر هم تمام می شود، باید گفت اوضاع خط حمله بسیار خوب شد.

وی ادامه داد: غیر از این سه بازیکن، مهدی عبدی، مهدی مهدیخانی و وحید امیری هم می‌توانند به خط حمله کمک کنند که این فوق العاده است. فکر می کنم بعد از چند ماه سختی و مشکلی که پرسپولیس در خط حمله داشت حالا همه چیز به آرامش رسیده است. وقتی تیم مثل پرسپولیس از لحاظ هجومی مشکلی نداشته باشد می تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ضمن تقدیر از عملکرد مدیریت این باشگاه گفت: به نظر من باید به مدیریت باشگاه پرسپولیس دست مریزاد گفت. جعفر سمیعی مدیرعامل، ابراهیم شکوری قائم مقام و مجید صدری رییس هیات مدیره در این مدت زحمات زیادی کشیدند و تمام کمبودهای مدیریتی باشگاه را در چند سال گذشته جبران کردند. این نشان می‌دهد که اگر مدیریت درست بالای سر پرسپولیس باشد و تیم دغدغه نداشته باشد می‌تواند راحت‌تر نتیجه بگیرد.

خلیلی خاطرنشان کرد: ترکیب مدیریت فعلی ترکیبی از مدیریت فوتبالی و غیر فوتبالی است و این نشان می‌دهد که برای باشگاهی مثل پرسپولیس چنین ترکیبی جواب می‌دهد. از یک طرف یک مدیر فوتبالی با سواد از طرفی دیگر یک مدیر غیرفوتبالی اما کاربلد که ریزه کاری‌های مدیریت را به خوبی بلد است، می‌توانند پرسپولیس را به ساحل آرامش برسانند.

وی همچنین درباره شرایط فعلی فنی پرسپولیس خاطرنشان کرد: شرایط فنی خوب است. در همین بازی با صنعت نفت و با آن زمین خراب و مشکلاتی که وجود داشت پرسپولیس خوب بازی کرد. این یعنی شرایط از نظر فنی خوب است و یحیی گلمحمدی کارش را خوب انجام می‌دهد. به نظر من فقط باید از سمت هواداران و رسانه‌ها به پرسپولیس آرامش تزریق شود تا تیم موفق شود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان عنوان کرد: این تیم پتانسیل کسب دو جام را در این فصل دارد و فقط باید در آرامش باشد. این آرامش هم فقط از طرف هواداران می‌تواند تامین شود و نباید بی خود و بی جهت روی تیم و باشگاه فشار اضافی وارد شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)