سه شنبه 6 اسفند(20:00)

 مرجع خبری پرسپولیس : ترسی ندارم، مقابل سپاهان بازی میکنم

آخرين بازي او در ليگ هفتم به بازي مقابل سپاهان بازمي‌گشت كه اتفاقا يك گل باارزش برابر اين تيم براي سرخپوشان به‌ثمر رساند.
محسن خليلي بعد از مدت‌ها دوري اين بار هم قصد دارد از بازي با سپاهان در هفته بيست و نهم كارش را شروع كند. خليلي كه در ديدار با تيم‌ملي سوريه با پارگي رباط صليبي مواجه شد اين بار اما انگيزه‌هاي متفاوت و زيادي براي بازگشت به ميدان دارد.
 

pnnc: گويا قرار است از بازي با سپاهان براي پرسپوليس بازي كني؟
من تمريناتم را با پرسپوليس پيش از داربي شروع كردم اما شرايط بد زمين راه‌آهن باعث شد روند بازگشتم به فوتبال تا حدودي به تاخير بيفتد، تمركز من در مدتي كه گذشت بيشتر به افزايش قدرت‌بدني بازمي‌گشت هرچند كه هنوز احساس مي‌كنم كمي بايد بيشتر بر روي افزايش قدرت هوازي‌ام كار كنم اما قول مي‌دهم اين موضوع هم با بازي كردن در چند بازي متوالي برطرف شود.


pnnc: طبق روال بقيه مصدوماني كه مي‌خواهند كارشان را شروع كنند احتمالا از ابتداي ديدار با سپاهان براي پرسپوليس بازي نخواهي كرد؟
فكر كنم در 20 يا 30 دقيقه پاياني براي پرسپوليس بازي كنم چون به‌خاطر دوري چند ماهه ريسك است كه از ابتدا براي پرسپوليس بازي كنم.


pnnc: به نظر تا حدودي از بازي كردن ترس داري؟
اصلا ترس از بازي كردن ندارم. در ابتداي حضورم در تمرينات گروهي پرسپوليس از برخوردها و آسيب‌ديدگي احتمالي تا حدودي مي‌ترسيدم اما ترس من كاملا ريخته و مطمئن باشيد اگر بازي كنم با تمام وجود براي تيمم بازي خواهم كرد.

پاي تخصصي محسن خليلي(پاي چپ)، در بازگشت هم همان قدرت گذشته‌اش را دارد؟
مطمئن باشيد در اين مدت آنقدر خوب كار كردم كه پاي چپم در بازگشت من همان قدرت گذشته را داشته باشد. روي ضربات چپ من حساب باز كنيد.

توقعات از تو به‌خاطر كسب آقاي گلي در ليگ گذشته بالاست، مي‌تواني توقعات را در بازگشت برآورده كني؟
فكر مي‌كنم عاقلانه آن است كه توقعات از من خيلي زياد نباشد و مطمئنا اگر توقعات از من در ابتدا كمتر باشد قطعا راحت‌تر مي‌توانم براي پرسپوليس كار كنم. قول مي‌دهم بعد از دو سه بازي برگردم و مهره قابل اتكايي براي پرسپوليس باشم.

بازي در زمين فولادشهر با توجه به كيفيت زمين آنجا در ديدار با سپاهان براي تو مشكل‌ساز نيست؟
گفتم كه ترس من از بازي كردن ريخته، ضمن آنكه به‌خوبي مي‌دانيم كه بازي مقابل سپاهان هميشه دشوار بوده اما معمولا در چند سال اخير پرسپوليس در برابر سپاهان خوب نتيجه گرفته و هرگاه كه تمركزمان برهم نخورده توانستيم مقابل سپاهان نتيجه بگيريم.

يعني فكر بازي در زمين فولادشهر را كردي؟
نمي‌توانستم بيشتر از اين براي بازي كردن صبر كنم. مي‌خواستم زودتر بازي كنم اما به‌هرحال اين امر ميسر نشد تا اينكه در ديدار با سپاهان پس از چيزي نزديك به 7 ماه بتوانم براي تيم محبوبم پرسپوليس بازي كنم.

خليلي الان بيشتر به چه موضوعي فكر مي‌كند؟
در وهله اول بيشتر به اين موضوع فكر مي‌كنم كه خودم را در شرايط بازي قرار دهم تا بعد بتوانم با استفاده از توانايي‌ام در خدمت پرسپوليس باشم.

در مورد بازي پرسپوليس با برق چه نظري داري؟
متاسفانه نتوانستم اين بازي را ببينم!!

با فاصله 8 امتيازي‌تان با تيم صدر جدول به نظر پرسپوليس قادر نيست قهرماني فصل قبل را تكرار كند؟
هنوز چندين بازي باقي‌مانده و قهرماني براي استقلال مسجل نشده و به اعتقاد من جدول هنوز قابل تغيير است.

فصل قبل تو آقاي گل ليگ بودي در رابطه با آقاي گلي آرش برهاني چه نظري داري؟
آرش برهاني يك بازيكن ملي‌پوش است و مطمئنا گلزني او واقعا به سود استقلال و تيم ملي بوده اما حقيقتا تفاوت‌هاي زيادي بين بازيكنان فوروارد وجود دارد.

در رابطه با بازگشت خودت به تيم ملي چه صحبتي داري؟ چون به نظر تيم ملي با نداشتن يك گلزن بزرگ مواجه است؟
فعلا تمام انگيزه من به بازگشت موفق به پرسپوليس باز مي‌گردد، چون مي‌دانم كه اگر در تيمم موفق عمل كنم قطعا به تيم ملي دعوت خواهم شد اما در رابطه با تيم ملي بايد بگويم موقعيت‌هاي نسبتا زيادي را براي گلزني از دست داديم اما اميدوارم در بازي‌هاي آينده فرصتي را از دست ندهيم چون فرصت چنداني براي جبران وجود نخواهد داشت.

در رابطه با وينگادا و حضورش در پرسپوليس چه نظري داري؟
حضور وينگادا واقعا به سود پرسپوليس بوده و فكر مي‌كنم اين مربي حرفه‌اي بتواند با كمك پيرواني پرسپوليس را به موفقيت برساند.

در رابطه با داربي چه صحبتي داري؟ برخي‌ها اعتقاد دارند كه اگر تو در داربي حضور داشتي مي‌توانستي براي پرسپوليس در گلزني موفق عمل كني؟
واقعا داربي پرهيجاني بود و دو تيم موقعيت‌هاي گلزني زيادي داشتند. اما من نمي‌توانم در مورد گلزني در داربي شصت و ششم حرف بزنم چون بايد در شرايط داربي و آن بازي قرار داشتم تا بعد عملكردم در آن مشخص شود.


چند گل در بازي‌هاي باقي‌مانده براي پرسپوليس مي‌زني؟
هنوز به اين موضوع فكر نكردم چون تا زماني كه در شرايط بازي قرار نگيرم نمي‌توانم در رابطه با گلزني حرف بزنم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)